Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/1/2007
TEST
Φώτα, κάμερα…Actyon!
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 11649 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/1/2007
Στην άσφαλτο
Χωρίς να είναι απόλυτα μαλακή η ρύθμιση της ανάρτησής του, το Actyon εμφανίζει αρκετές κλίσεις στις στροφές. Η διαδρομή της ανάρτησης ευθύνεται εν μέρει γι' αυτό, ενώ το μεγάλο προφίλ των ελαστικών το οποίο λυγίζει όταν το όχημα δέχεται μεγάλη πίεση επηρεάζει την αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός. Το τιμόνι είναι αργό κατά την περιστροφή του από άκρη σε άκρη, δεν υστερεί σημαντικά όμως σε πληροφόρηση. Βασικό προσόν σε κάθε διαδρομή είναι η άνεση των επιβατών παρά τις κάποιες νευρικές αντιδράσεις, κυρίως, του πίσω άξονα πάνω από εγκάρσιες ανωμαλίες.
Στο χώμα
Τόσο η ρύθμιση της ανάρτησης, όσο και οι επιλογές στο θέμα του πλαισίου (σκάλας όπως και στο Kyron) λειτουργούν απόλυτα θετικά για το προφίλ του Actyon σε χωμάτινες διαδρομές, όπου το όχημα κινείται με μεγάλη ευκολία.
Κατ' επιλογήν
Η κίνηση στο Actyon μεταδίδεται στον πίσω άξονα του Actyon και ο οδηγός μέσω περιστροφικού διακόπτη στο ταμπλό εμπλέκει (ακόμη και εν κινήσει) την τετρακίνηση και τις κοντές σχέσεις. Στα "συν" του μοντέλου και το σύστημα ελεγχόμενης κίνησης σε κατωφέρεια.

 
 SsangYong Actyon 2,3
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό
Xώροι