Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/2/2007
Test mtx
Θρυλική… συμμετοχή
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 16927 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/2/2007
Οδοστρωτήρας εκτός δρόμου… ικανοποιεί εντός
mitsubishi pajero - Στο παλμαρές του έχει σωρία διακρίσεων σε αγώνες. Στα 24 συναπτά έτη, αποτελεί ένα από τα πιο σκληροτράχηλα off road αυτοκίνητα. Υποδεχόμαστε την τέταρτη γενιά του Mitsubishi Pajero, η οποία έχει βελτιωθεί σε όσους τομείς υστερούσε η τρίτη.
 Ως κύριους ανταγωνιστές του το νέο Pajero έχει τα ομοεθνή Nissan Pathfinder και Toyota Land Cruiser.
Ο χαρακτήρας του Pajero δεν προκαλεί αμφιβολίες για το ότι μπορεί να κινηθεί με άνεση σε εκτός δρόμου διαδρομές. Το θέμα εδώ είναι ότι πρέπει να βρεθείς σε πραγματικά δύσκολη θέση, για να αντιληφθείς τις ικανότητές του. Τα αυξημένο ύψος του αμαξώματος από το έδαφος και η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης, σε συνδυασμό με τα 4 προγράμματα του συστήματος τετρακίνησης SS4 και τη δυνατότητα κλειδώματος του πίσω διαφορικού, διαμορφώνουν την επιτυχημένη συνταγή για την εικόνα του σε εκτός δρόμου διαδρομές και δύσκολα προσπελάσιμα σημεία. Σε ασφάλτινες διαδρομές, το Pajero ευχαριστεί με την άνεση που προσφέρει από την ανάρτηση, ενώ παρουσιάζει και καλή ποιότητα κύλισης, με την εικόνα να μετριάζεται ελαφρώς από την ασάφεια του αργού (3,6 στροφές από άκρη σε άκρη) τιμονιού και από τον αεροδυναμικό θόρυβο σε υψηλές ταχύτητες και μόνον. Στο νέο Pajero τα μετατρόχια είναι αυξημένα κατά 10 χλστ. από το 3ης γενιάς, ενώ το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης και δυναμικής συμπεριφοράς (ASTC) απενεργοποιείται, όταν επιλεχθούν οι κοντές σχέσεις. Σε στροφές, όπως είναι λογικό, οι κλίσεις του αμαξώματος δεν εμπνέουν εμπιστοσύνη για γρήγορη κίνηση, αν και τα περιθώρια της πρόσφυσης είναι τελικά υψηλά. Σε οριακούς ρυθμούς πάντως, το Pajero και λόγω του βάρους του θα υποστρέψει, μόνο όταν το ASTC είναι απενεργοποιημένο (με την πίεση του σχετικού διακόπτη απενεργοποιείται μόνο το σύστημα ελέγχου της συμπεριφοράς και όχι το αντίστοιχο της πρόσφυσης). Τα φρένα ικανοποιούν με την αίσθηση και την απόδοσή τους (42,1 μ. 100-0 χλμ./ώρα).
mitsubishi pajero - Στο παλμαρές του έχει σωρία διακρίσεων σε αγώνες. Στα 24 συναπτά έτη, αποτελεί ένα από τα πιο σκληροτράχηλα off road αυτοκίνητα. Υποδεχόμαστε την τέταρτη γενιά του Mitsubishi Pajero, η οποία έχει βελτιωθεί σε όσους τομείς υστερούσε η τρίτη.
 Ως κύριους ανταγωνιστές του το νέο Pajero έχει τα ομοεθνή Nissan Pathfinder και Toyota Land Cruiser.
Το Pajero εκπλήσσει με την ευκολία κίνησής του σε κάθε είδους δοκιμασία. Στην άσφαλτο είναι άνετο και ασφαλές, αν και η οδηγική αίσθηση δεν είναι η καλύτερη δυνατή.

 
 Mitsubishi Pajero 3,8 4ης γενιάς
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας - Επιδόσεις
Οδική συμπεριφορά
Σύστημα 4κίνησης Super Select 4 II
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚO : ΤΟ ΝEΟ PAJERO ΑΠEΝΑΝΤΙ ΣΤΑ NISSAN PATHFINDER 4,0 ΚΑΙ TOYOTA LAND CRUISER 4,0