Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  31/7/2007
TEST
Αλλαγή διαβατηρίου
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 33569 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:31/7/2007
Καλύτερο σε άσφαλτο και χώμα
Μέσω του περιστροφικού χειριστηρίου, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει πού θα μεταδίδεται η κίνηση, ανάλογα με τις απαιτήσεις.
Το νέο Outlander είναι καλύτερο από τον προκάτοχό του σε ό,τι αφορά στις ασφάλτινες συνθήκες και αυτό είναι εύκολα κατανοητό από τη στιγμή που θα βρεθείς πίσω από το τιμόνι του. Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή. Η ανάρτηση με τη μαλακή ρύθμιση απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου, χωρίς να παρουσιάζει τάσεις πλεύσης, ενώ σε δρόμο με στροφές οι κλίσεις είναι υπαρκτές σε έντονο βαθμό, ωστόσο δεν ανησυχούν τον οδηγό. Το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP) δεν αφήνει να εκδηλωθούν υποστροφικές τάσεις που έχει το αμάξωμα (λόγω και του αυξημένου βάρους του στον εμπρός άξονα). Υπό αυτές τις συνθήκες ωστόσο, το σύστημα διεύθυνσης μεταφέρει τεχνητή αίσθηση στον οδηγό και παρουσιάζει ασάφεια γύρω από τη θέση της ευθείας. Σε εκτός δρόμου διαδρομές, το Outlander θα κινηθεί με την ίδια ευκολία αν μιλάμε για πατημένες διαδρομές, με το σύστημα τετρακίνησης και το ύψος του αμαξώματος από το έδαφος (205 χλστ.) να αρκούν για την εύκολη και γρήγορη κίνησή του. Σε δύσκολα σημεία, η τετρακίνηση μπορεί να κλειδώσει και εφ' όσον το ύψος του αμαξώματος το επιτρέπει, το Outlander θα τα ξεπεράσει. Τα φρένα ακινητοποιούν αποτελεσματικά το αμάξωμα, ενώ και η αίσθηση που προσφέρει το πεντάλ είναι καλή.
Η ανάρτηση επιδεικνύει πολύ καλά χαρακτηριστικά κίνησης σε αυξημένες ταχύτητες και άνεση με την απορροφητικότητά της.

Αν και οι κραδασμοί από τις ανωμαλίες γίνονται αισθητοί από το σύστημα διεύθυνσης, το Outlander δεν προβληματίζει στην κίνησή του σε κακοτράχαλους δρόμους.

 
  Mitsubishi Outlander DΙ-D
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Και πολυχρηστικά στοιχεία
Σύστημα τετρακίνησης
Κινητήρας - Επιδόσεις