mono-sto-autotriti

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  31/7/2007
TEST
Nissan X-Trail 2,0
Πετάγεται μπροστά!
Διαβάστηκε από 22285 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:31/7/2007
Nissan X-Trail 2,0 : Σκληροτράχηλο εκτός δρόμου, ασφαλές και σταθερό στην άσφαλτο
Αν με την πρώτη ματιά σας φαίνεται ίδιο με το παλιό, το νέο X-Trail δεν είναι! Η σχεδόν όμοια εξωτερική εμφάνιση κρύβει μια σειρά από διαφοροποιήσεις και αλλαγές, οι οποίες στόχο έχουν να καθιερώσουν και πάλι το αυτοκίνητο ως μια από τις κραταιές προτάσεις της κατηγορίας, ενισχύοντας τόσο τον ασφάλτινο, όσο και το χωμάτινό του χαρακτήρα.
H πρώτη αποκάλυψη του νέου Nissan X-Trail στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο χαρακτηρίστηκε από τα χαμόγελα αμηχανίας των εκπροσώπων του ειδικού τύπου, τα οποία δημιούργησε η όμοια εξωτερική εμφάνιση του νέου αυτοκινήτου με το απελθόν. Ύστερα όμως από το πρώτο "σοκ" της εμφάνισης, η ομιλία του Προέδρου της Nissan Κάρλος Γκον εξήγησε το τι συμβαίνει κάτω από το περιτύλιγμα: το νέο X-Trail είναι ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, βασισμένο σε νέο δάπεδο, με μεγαλύτερο αμάξωμα, νέους κινητήρες και βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής. Τέσσερις μήνες λοιπόν από τότε, έχουμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το νέο ιαπωνικό SUV σε ελληνικό έδαφος, έτσι ώστε να διαπιστώσουμε το αν και πόσο υπάρχει αυτή η βελτίωση σε σχέση με πριν.
Όμοιο αλλά όχι ίδιο
Η εξωτερική εμφάνιση του νέου Nissan X-Trail δημιουργεί λοιπόν αρκετά ερωτήματα, αφού το αυτοκίνητο μοιάζει υπερβολικά με το μοντέλο που αντικαθιστά. Η απάντηση, βέβαια, της Nissan βάζει τα πράγματα στη θέση τους, αφού η εταιρεία δηλώνει ότι οι κάτοχοι του μοντέλου δεν ήθελαν -και τελικά δεν πήραν- μεγάλες αισθητικές αλλαγές. Μόνο τα μεγαλύτερα και πιο "εξευγενισμένα" αισθητικά φανάρια, οι ογκωδέστεροι προφυλακτήρες και τα τονισμένα νεύρα του αμαξώματος αποτελούν τους παράγοντες διαφορετικότητας σε σχέση με πριν. Υπάρχει όμως και κάτι ακόμα: το νέο X-Trail έχει μεγαλώσει σε μήκος, πλάτος και ύψος, ένα γεγονός που κάνει το νέο μοντέλο να δείχνει πιο ογκώδες, αλλά κυρίως πιο επιβλητικό. Εκεί, λοιπόν, είναι που το νέο X-Trail κερδίζει τελικά το παιχνίδι της εμφάνισης.
Κάτω από τα 30.000 ευρώ η βασική έκδοση
Η τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί η Nissan στο X-Trail είναι αρκετά συμφέρουσα, αφού η βασική έκδοση XΕ του μοντέλου με πλήρη εξοπλισμό (απουσιάζει μόνο το ESP) κοστίζει 28.850 ευρώ. Η αμέσως επόμενη SE με ESP, τετρακίνηση με σύστημα ελέγχου ανάβασης και κατάβασης, ράδιο-cd με 6άδισκο cd-changer, cruise control και μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, κοστίζει 31.150 ευρώ.
Μας άρεσε
Η άνεση εκτός δρόμου, η οδική συμπεριφορά εντός και εκτός, η ποιότητα του εσωτερικού, η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών και το πρακτικό έξτρα δάπεδο, ο συνδυασμός κινητήρα-μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων
Δεν μας άρεσε
Οι χώροι για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, το γεγονός ότι δεν είδαμε κάτι εντελώς καινούργιο αισθητικά από τη Nissan, παρ' ότι το τελικό αποτέλεσμα δεν ξενίζει.
Τετρακίνηση
Γνώριμο ήδη από το Qashqai, το σύστημα της ηλεκτρονικής τετρακίνησης του νέου Nissan X-Trail δίνει τη δυνατότητα επιλογής της 4κίνητης λειτουργίας από τον οδηγό του αυτοκινήτου, μέσω του ειδικού περιστροφικού διακόπτη στην κονσόλα. Από εκεί μπορεί ο οδηγός να επιλέξει -εκτός της τετρακίνησης- και προσθιοκίνητη λειτουργία, αλλά και κλείδωμα της τετρακίνησης σε ποσοστό 50:50 μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα (απενεργοποιείται μετά τα 40 χλμ./ώρα).

 
 Nissan X-Trail 2,0
Εσωτερικό
Κινητήρας
Στο δρόμο