Διαβάστηκε από 14802αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/9/2007
Αυτοκίνητα 2.000 κ.εκ.
Μοντέλο
Τιμή στην Ελλάδα
Τιμή στην Ευρώπη
Ποσοστό επιβάρυνσης
Χώρα προέλευσης τιμής
Honda CR-V 2,0 ES
34.400
28.450
+17%
Γερμανία
BMW 320i Comfort
35.300
29.500
+16%
Γερμανία
BMW X3 2,0 Comfort
41.600
34.900
+16%
Γερμανία
Audi A4 2,0 TFSI ABS, ESP, 8AB
39.300
33.350
+15%
Γερμανία
Toyota RAV4 2,0 Comfort
29.800
25.470
+15%
Γερμανία
Subaru Forester 2,0 X ABS, 4AB, Clima
28.900
25.400
+12%
Γερμανία
Suzuki Grand Vitara 2,0 Wagon 6AB, AW, FL
29.500
26.400
+11%
Γερμανία
VW Golf GTI 3d
29.230
26.450
+10%
Γερμανία
Toyota Avensis 2,0 Sol
26.000
25.120
+3%
Γερμανία
Skoda Octavia 5 2,0 RS
27.590
27.150
+2%
Γερμανία
Opel Vectra 2,0 T 5d Cosmo
30.120
30.240
0%
Γερμανία
Opel Astra 2,0 OPC
29.990
30.150
-1%
Γερμανία
Ford Mondeo 2,0 4d Ghia
24.920
26.525
-6%
Γερμανία
VW Passat 2,0 FSI Sportline
26.830
29.120
-9%
Γερμανία
*Όλες οι τιμές είναι σε ευρώ
Honda CR-V 2,0
+17%
BMW 320i
+16%
BMW X3 2,0
+16%
Audi A4 2,0
+15%
Toyota RAV4 2,0
+15%
Subaru Forester 2,0 X
+12%
Suzuki Grand Vitara 2,0 Wagon
+11%
VW Golf GTI 3d
+10%
Toyota Avensis 2,0
+3%
Skoda Octavia 5 2,0 RS
+2%
0%
Opel Vectra 2,0 T 5d
-1%
Opel Astra 2,0 OPC
-6%
Ford Mondeo 2,0 4d
-9%
VW Passat 2,0 FSI
Αποτέλεσμα είναι να είμαστε πιο ακριβοί στη χώρα μας, στις περισσότερες των περιπτώσεων. Ειδικά τώρα όσον αφορά στα 2λιτρα SUV, είναι χαρακτηριστικό, ότι όλα τα μοντέλα που λάβαμε υπ' όψιν μας, εμφανίστηκαν πιο ακριβά στην Ελλάδα από ό,τι στη Γερμανία, τη στιγμή που το μέσο όρο μείωσαν κυρίως οι μεσαίες προτάσεις. Και σε αυτήν την κατηγορία όμως, όπως και στα 1.600 κ.εκ., οι premium προτάσεις (BMW, Audi) εμφάνισαν από τα μεγαλύτερα ποσοστά διαφοράς. Aξιοσημείωτη είναι η διαφορά μεταξύ το VW Golf GTI που η ελληνική αντιπροσωπεία το πουλά 10% ακριβότερο στην Ελλάδα, τη στιγμή που το δίλιτρο Passat είναι 9% φθηνότερο!
Κατά μέσο όρο 8% ακριβότερα στην Ελλάδα από Ευρώπη
Το VW Passat 2,0 FSI Sportline προσφέρεται φθηνότερα στη χώρα μας σε σχέση με τη Γερμανία, σε ποσοστό 9%.
Με λιγότερα χρήματα από ό,τι στη γερμανική αγορά μπορείτε να αποκτήσετε στην Ελλάδα το Ford Mondeo 2,0 4d, στην κορυφαία εξοπλιστικά έκδοση Ghia.
Το life style πληρώνεται… Μεσαία VS SUV
Όπως προκύπτει από τον πίνακα, τα μεσαία 2λιτρα μοντέλα εμφανίζονται λιγότερο αυξημένα -ή και μειωμένα- στη χώρα μας από ό,τι στη Γερμανία, σε αντίθεση με τα SUV αυτοκίνητα, τα οποία εμφανίζονται σαφώς πιο ακριβά. Μιλώντας με νούμερα, τα μεσαία μοντέλα των 2.000 κ.εκ. που εξετάζουμε, είναι κατά μέσο όρο 4% ακριβότερα στην Ελλάδα, ενώ τα SUV των 2.000 κ.εκ. που εξετάζουμε, είναι κατά μέσο όρο 14% πιο ακριβά σε σχέση με τη Γερμανία.
ΣΥΜΠEΡΑΣΜΑ : Πιο ακριβοί σχεδόν σε όλα τα μοντέλα
Από τα 14 μοντέλα της κατηγορίας των 2.000 κ.εκ. που εξετάζουμε, μόλις τρία από αυτά είναι φθηνότερα στην Ελλάδα από ό,τι στην Ευρώπη, ενώ ένα, το Opel Vectra 2,0 Turbo, έχει περίπου την ίδια τιμή. Φαίνεται, λοιπόν, ότι μόλις φτάνουμε στην πιο ακριβή κατηγορία των 2.000 κ.εκ., τα αυτοκίνητα εμφανίζουν μια σχεδόν καθολική και σίγουρα αξιοσημείωτη αύξηση της τιμής τους στην ελληνική αγορά, κάτι που δε συμβαίνει σε τέτοιο βαθμό στην Ευρώπη.
Διαφορές των τιμών αυτοκινήτων μεταξύ Ελλάδας και Ευρώπης