ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/9/2007
Θέματα αγοράς mtx
Αυτοκίνητα 2.000 κ.εκ.
Διαβάστηκε από 14802 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/9/2007
Αυτοκίνητα 2.000 κ.εκ.
ΜοντέλοΤιμή στην ΕλλάδαΤιμή στην ΕυρώπηΠοσοστό επιβάρυνσηςΧώρα προέλευσης τιμής
Honda CR-V 2,0 ES34.40028.450+17%Γερμανία
BMW 320i Comfort35.30029.500+16%Γερμανία
BMW X3 2,0 Comfort41.60034.900+16%Γερμανία
Audi A4 2,0 TFSI ABS, ESP, 8AB39.30033.350+15%Γερμανία
Toyota RAV4 2,0 Comfort29.80025.470+15%Γερμανία
Subaru Forester 2,0 X ABS, 4AB, Clima28.90025.400+12%Γερμανία
Suzuki Grand Vitara 2,0 Wagon 6AB, AW, FL29.50026.400+11%Γερμανία
VW Golf GTI 3d29.23026.450+10%Γερμανία
Toyota Avensis 2,0 Sol26.00025.120+3%Γερμανία
Skoda Octavia 5 2,0 RS27.59027.150+2%Γερμανία
Opel Vectra 2,0 T 5d Cosmo30.12030.2400%Γερμανία
Opel Astra 2,0 OPC29.99030.150-1%Γερμανία
Ford Mondeo 2,0 4d Ghia24.92026.525-6%Γερμανία
VW Passat 2,0 FSI Sportline26.83029.120-9%Γερμανία
*Όλες οι τιμές είναι σε ευρώ
Honda CR-V 2,0
+17%
BMW 320i
+16%
BMW X3 2,0
+16%
Audi A4 2,0
+15%
Toyota RAV4 2,0
+15%
Subaru Forester 2,0 X
+12%
Suzuki Grand Vitara 2,0 Wagon
+11%
VW Golf GTI 3d
+10%
Toyota Avensis 2,0
+3%
Skoda Octavia 5 2,0 RS
+2%
0%Opel Vectra 2,0 T 5d
-1%Opel Astra 2,0 OPC
-6%Ford Mondeo 2,0 4d
-9%VW Passat 2,0 FSI
Αποτέλεσμα είναι να είμαστε πιο ακριβοί στη χώρα μας, στις περισσότερες των περιπτώσεων. Ειδικά τώρα όσον αφορά στα 2λιτρα SUV, είναι χαρακτηριστικό, ότι όλα τα μοντέλα που λάβαμε υπ' όψιν μας, εμφανίστηκαν πιο ακριβά στην Ελλάδα από ό,τι στη Γερμανία, τη στιγμή που το μέσο όρο μείωσαν κυρίως οι μεσαίες προτάσεις. Και σε αυτήν την κατηγορία όμως, όπως και στα 1.600 κ.εκ., οι premium προτάσεις (BMW, Audi) εμφάνισαν από τα μεγαλύτερα ποσοστά διαφοράς. Aξιοσημείωτη είναι η διαφορά μεταξύ το VW Golf GTI που η ελληνική αντιπροσωπεία το πουλά 10% ακριβότερο στην Ελλάδα, τη στιγμή που το δίλιτρο Passat είναι 9% φθηνότερο!
Κατά μέσο όρο 8% ακριβότερα στην Ελλάδα από Ευρώπη
Το VW Passat 2,0 FSI Sportline προσφέρεται φθηνότερα στη χώρα μας σε σχέση με τη Γερμανία, σε ποσοστό 9%.

Με λιγότερα χρήματα από ό,τι στη γερμανική αγορά μπορείτε να αποκτήσετε στην Ελλάδα το Ford Mondeo 2,0 4d, στην κορυφαία εξοπλιστικά έκδοση Ghia.

Το life style πληρώνεται… Μεσαία VS SUV
Όπως προκύπτει από τον πίνακα, τα μεσαία 2λιτρα μοντέλα εμφανίζονται λιγότερο αυξημένα -ή και μειωμένα- στη χώρα μας από ό,τι στη Γερμανία, σε αντίθεση με τα SUV αυτοκίνητα, τα οποία εμφανίζονται σαφώς πιο ακριβά. Μιλώντας με νούμερα, τα μεσαία μοντέλα των 2.000 κ.εκ. που εξετάζουμε, είναι κατά μέσο όρο 4% ακριβότερα στην Ελλάδα, ενώ τα SUV των 2.000 κ.εκ. που εξετάζουμε, είναι κατά μέσο όρο 14% πιο ακριβά σε σχέση με τη Γερμανία.

ΣΥΜΠEΡΑΣΜΑ : Πιο ακριβοί σχεδόν σε όλα τα μοντέλα
Από τα 14 μοντέλα της κατηγορίας των 2.000 κ.εκ. που εξετάζουμε, μόλις τρία από αυτά είναι φθηνότερα στην Ελλάδα από ό,τι στην Ευρώπη, ενώ ένα, το Opel Vectra 2,0 Turbo, έχει περίπου την ίδια τιμή. Φαίνεται, λοιπόν, ότι μόλις φτάνουμε στην πιο ακριβή κατηγορία των 2.000 κ.εκ., τα αυτοκίνητα εμφανίζουν μια σχεδόν καθολική και σίγουρα αξιοσημείωτη αύξηση της τιμής τους στην ελληνική αγορά, κάτι που δε συμβαίνει σε τέτοιο βαθμό στην Ευρώπη.

 
 Διαφορές των τιμών αυτοκινήτων μεταξύ Ελλάδας και Ευρώπης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αυτοκίνητα 1.300 - 1.400 κ.εκ.
Αυτοκίνητα 1.401 - 1.600 κ.εκ.
Αυτοκίνητα 2.000 κ.εκ.
Αυτοκίνητα 2.001 κ.εκ. και πάνω
Δε συμφέρει η εισαγωγή καινούργιου στην Ελλάδα