Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/9/2007
TEST
Μικρό και θαυματουργό!
“Νευρικός” και οικονομικός κινητήρας
Διαβάστηκε από 30902 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/9/2007
Το μοτέρ του 1,0 λτ. κινεί με ιδιαίτερη άνεση το αυτοκίνητο, ωστόσο λόγω των 3 κυλίνδρων υπάρχουν κραδασμοί.
Το μηχανικό σύνολο του 1,0 λτ. με το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (DVVT) αποδίδει 68 πραγματικούς ίππους (έναντι 70, που ανακοινώνει ο κατασκευαστής) και διακρίνεται για τη ζωντάνια και το νεύρο του. Ειδικά στις εκκινήσεις δεν… πιάνεται, αφού ανεβάζει γρήγορα στροφές και ταχύτητα, ωστόσο στις επιταχύνσεις εν κινήσει η μακριά 4η και η ακόμη μακρύτερη 5η ταχύτητα "πνίγουν" τον κινητήρα και μετριάζουν τις επιδόσεις. Τέλος, η ύπαρξη των τριών κυλίνδρων έχει θετικό αντίκτυπο στην κατανάλωση καυσίμου, αλλά και αρνητικό ως προς την αυξημένη ένταση θορύβου και τους αισθητούς κραδασμούς, οι οποίοι περνάνε και στον επιλογέα των ταχυτήτων με τη σφιχτή αίσθηση.

 
 Daihatsu Cuore 1,0 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
“Μινιμάλ” εσωτερικό, με προσεγμένη ποιότητα
“Νευρικός” και οικονομικός κινητήρας
Στο δρόμο: Ασφαλές και εξαιρετικά ευέλικτο στην πόλη