Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/11/2007
TEST
Mε Op(e)lο… την GoηΤεία
Oδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 11181 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/11/2007
Ανταποκρίνεται σε κάθε ζήτηση
Το Opel GT είναι ένα δύσκολο αυτοκίνητο για να το πας γρήγορα χωρίς το ESP ενεργοποιημένο. Αντίθετα όμως, μπορείς να πας κάπου και γρήγορα και με σχετικά αυξημένα επίπεδα άνεσης, μέσω της ανάρτησης και του γενικότερου χαρακτήρα του.
Το Opel GT είναι ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο και οδηγικά. Ιδιαίτερο γιατί βασίζει την οδική του συμπεριφορά πάνω στους κανόνες των καλών ρόουντστερ (σωστή κατανομή βάρους, στήσιμο ανάρτησης, μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα και καλή οδηγική αίσθηση), αλλά, από την άλλη, είναι υπερτροφοδοτούμενο. Με βάση τα παραπάνω αντιλαμβάνεται κανείς, ότι μιλάμε για ένα απόλυτα σπορ αυτοκίνητο. Και όμως δεν είναι -ακριβώς- έτσι. Το GT έχει (αναλογικά για την κατηγορία) μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης, που επιτρέπει άνετες μετακινήσεις και μπορεί να χαρακτηριστεί και καθημερινό αυτοκίνητο, που δε θα πει "όχι" σε παιχνίδια. Το μαγικό κουμπάκι, λοιπόν, του ΕSP (αν το πατήσεις πολύ ώρα) θα αποδεσμεύσει τα ηλεκτρονικά και τότε βλέπεις τον άλλον εαυτό του GT. Η ώθηση των 1,2 bar της τουρμπίνας είναι λογικό να αλλάζει άρδην τη συμπεριφορά του, ωστόσο δε θα την παρομοιάζαμε με "κλοτσιά". H υπερστροφή, ακόμα και όταν ο υπερτροφοδότης δουλεύει σε χαμηλή πίεση, έρχεται σχετικά εύκολα και απαιτεί γνώση και ομαλές κινήσεις. Αν χρειαστεί να διορθώσεις με γκάζι, θέλει ψυχραιμία και φειδώ, αφού το πίσω μέρος και παρά το μπλοκέ διαφορικό, αλλάζει γωνία αυτομάτως. Και πάλι όμως, το GT είναι ιδιαίτερα απολαυστικό, αφού εκτός από τις κινήσεις των χεριών σου, μπαίνουν στο παιχνίδι οι ήχοι από κινητήρα και ελαστικά και η αδρεναλίνη χτυπά… κόκκινα! Το σύστημα διεύθυνσης είναι μέσα στο παιχνίδι, ενώ τα φρένα, αν και παρουσιάζουν σημάδια κόπωσης, ανταποκρίνονται θετικά στα παρακάλια του οδηγού για γρήγορο φρενάρισμα από μεγάλες ταχύτητες.

 
 Opel GT 2,0 Turbo
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Oδική συμπεριφορά
Εσωτερικό - Χώροι