" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/12/2007
TEST
Mazda 6 1,8 4d
Έμφαση στο DNA
Διαβάστηκε από 46069 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/12/2007
Mazda 6 1,8 4d : Σπορτίφ και στοιχειωδώς άνετο…
Πιο ραφιναρισμένο τόσο αισθητικά όσο και ποιοτικά από τον προκάτοχό του, το νέο Mazda 6 συνεχίζει να βάζει την οδηγική πινελιά της Mazda σε μια κατά τα άλλα οικογενειακή κατηγορία.
Το οικονομικό αδιέξοδο όπου είχε περιέλθει η Mazda στις αρχές της χιλιετίας που διανύουμε, φαίνεται ότι έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Η αρχή έγινε με το Mazda 6 του 2002. Τότε η Mazda έκανε την υπέρβαση στη μεσαία κατηγορία και, με σύμμαχό της το πολύ καλό για την εποχή του Mazda 6, είχε την ελευθερία των κινήσεων, επιτρέποντας παράλληλα στα μυαλά των Ιαπώνων να "στροφάρουν" όπως και οι κινητήρες που βγάζουν. Κύριο χαρακτηριστικό της Mazda -από το 2000 και έπειτα- ήταν η διαμόρφωση ενός ιδιαίτερου οδηγικού προφίλ, εστιασμένου στην ικανοποίηση του οδηγού, το γνωστό πια Zoom - Zoom. Αυτό, ως ένεση χορηγήθηκε σε όλα της τα μοντέλα και συνεχίζει να χορηγείται ακόμη και στα λιγότερο σπορ μοντέλα της, από το νέο Mazda 2 έως και το Mazda 6.
Εμφάνιση που 6τάρει
Από τις πρώτες κιόλας φωτογραφίες του, το νέο Mazda 6 έδειξε ότι η σπορ αισθητική μπορεί να αποτελέσει πόλο έλξης και στη μεσαία κατηγορία. Η ευμεγέθης εμπρόσθια μάσκα και τα φουσκωμένα φτερά είναι τα νέα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά στοιχεία των Mazda, όπως τα είδαμε στα CX-7 και στο νέο Mazda 2. Τα αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα εμπρός, σε συνδυασμό με το κεκλιμένο καπό και το μεγάλο αεραγωγό του προφυλακτήρα, εκπέμπουν έντονο δυναμισμό, ενώ παράλληλα εξασφαλίζουν πολύ καλό αεροδυναμικό συντελεστή (Cd=0.27). Σε σεντάν ή χάτσμπακ (5θυρο) αμάξωμα, το νέο Mazda 6 διακατέχεται από επιθετικότητα, χωρίς να χάνεται ωστόσο το εκλεπτυσμένο ύφος που απαιτεί η συγκεκριμένη κατηγορία.
Αυξήσεις και μειώσεις
Οι διαστάσεις του νέου Mazda 6 έχουν αυξηθεί κατά 65 χλστ. σε μήκος, κατά 15 χλστ. σε πλάτος και κατά 5 χλστ. σε ύψος, ενώ το μεταξόνιο είναι αυξημένο κατά 50 μόλις χλστ., αφού βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα του προηγούμενου Mazda 6, η οποία ωστόσο έχει δεχθεί ουσιαστικές αλλαγές, όπως θα δούμε και παρακάτω. Όπως και στο Mazda 2, έτσι και στο νέο Mazda 6, η Mazda κάνει ένα σημαντικό βήμα μείωσης του βάρους των σύγχρονων αυτοκινήτων και κατ' επέκτασιν και όλων των τομέων που σχετίζονται με αυτό (επιδόσεις, κατανάλωση, ρύποι). Το νέο Mazda 6, λοιπόν, ζυγίζει 35 κιλά λιγότερο από τον προκάτοχό του, παρά την αύξηση των διαστάσεών του και του αναβαθμισμένου του εξοπλισμού, ενώ αξίζει να σημειωθεί, ότι αν το προγενέστερο μπορούσε να εφοδιαστεί με τον ίδιο εξοπλισμό, θα ήταν 90 κιλά πιο βαρύ. Αυξήσεις έχουμε, όπως είναι λογικό, και στις τιμές, αφού ο πλουσιότερος εξοπλισμός ανεβάζει την τιμή του νέου Mazda 6 στη βασική έκδοση των 1,8 λίτρων στα 20.990 ευρώ (από 17.990 ευρώ του προηγούμενου Mazda 6). Πλέον, όμως, στο βασικό εξοπλισμό βρίσκει κανείς μεταξύ άλλων σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (DSC) και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.

 
 Mazda 6 1,8 4d
Κινητήρας - Επιδόσεις
Χώροι
Εσωτερικό
Oδική συμπεριφορά
Παθητική ασφάλεια