Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/2/2008
Πρώτη επαφή
Τεχνολογία στην υπηρεσία της πρακτικότητας
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 3807 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/2/2008
Ακόμη πιο σταθερό και ασφαλές είναι στο δρόμο το ανανεωμένο Mazda5, αφού η πίσω ανάρτηση δέχτηκε και αυτή μικροτροποποιήσεις.

Οι μικρές επεμβάσεις των ανθρώπων της ιαπωνικής φίρμας στην πίσω ανάρτηση είχαν ως στόχο να γίνει το Mazda5 ακόμη πιο σταθερό και ασφαλές. Στην πράξη φαίνεται πως τα έχουν καταφέρει αρκετά καλά, αφού το πολυχρηστικό μοντέλο κινείται με αρκετή σιγουριά τόσο στην εθνική οδό, όσο και σε κομμάτια με στροφές, παρά τις μικρές κλίσεις που παρουσιάζει στη δεύτερη περίπτωση το αμάξωμα. H αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από το σύστημα διεύθυνσης είναι καλή, όπως άλλωστε και τα επίπεδα άνεσης που παρέχει η ανάρτηση. Από τους δύο βενζινοκινητήρες (1,8 και 2,0 λίτρων) που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου, ξεχωρίσαμε, όπως είναι λογικό, το δίλιτρο, αφού κινεί με μεγαλύτερη άνεση το αμάξωμα των 1.410 κιλών.

 
 Ανανεωμένο Mazda 5
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οι ηλεκτρικές πόρτες
Κινητήρες
Εσωτερικό διακριτικά αλλαγμένο
Xώροι για όλους και για όλα
Οδική συμπεριφορά