" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/3/2008
TEST
Στο κέντρο του στόχου
Εσωτερικό - Χώροι
Διαβάστηκε από 35767 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/3/2008
Το εσωτερικό του i10 εμφανίζει προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, νεανική αισθητική και πολύ καλή εργονομία.
Ποιότητα κατασκευής
Το πρώτο πράγμα που κάνει ιδιαίτερα θετική εντύπωση σε αυτόν που θα εισέλθει στο εσωτερικό του i10, είναι η… θεαματική του βελτίωση στη συνολική του εικόνα, σε σχέση με το Atos Prime, η οποία περιλαμβάνει, εκτός από την ποιότητα, τη σχεδίαση και την εργονομία. Όσον αφορά στον πρώτο τομέα, το i10 δε θυμίζει ούτε κατ' ελάχιστο κάποιο οικονομικό σε τιμή αυτοκίνητο πόλης, αφού έχει δοθεί προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια. Όσον αφορά στις επενδύσεις, τα σκληρά πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό και στις πόρτες, δείχνουν ανθεκτικά στο πέρασμα του χρόνου, γεγονός το οποίο ενισχύει με τη σειρά της και η στιβαρή συναρμογή των επιμέρους τμημάτων.
Εργονομία
Σημαντικά βελτιωμένο είναι το νέο i10, τόσο όσον αφορά στην εργονομία, όσο και στη θέση οδήγησης. Τα "παλιομοδίτικα" συρόμενα χειριστήρια του συστήματος εξαερισμού θέρμανσης που υπήρχαν στο Atos Prime, αντικαταστάθηκαν από τα πιο πρακτικά περιστροφικά, ενώ ο επιλογέας των ταχυτήτων τοποθετήθηκε πιο ψηλά, στη βάση της κεντρικής κονσόλας, προσφέροντας μεγαλύτερη ευκολία στις αλλαγές των ταχυτήτων. Ακόμη, το τιμόνι (με τη μικρότερη διάμετρο) και το κάθισμα του οδηγού απέκτησαν ρύθμιση καθ' ύψος, βελτιώνοντας με τη σειρά τους την εύρεση της κατάλληλης θέσης οδήγησης. Από πλευράς πρακτικότητας, το i10 απέκτησε ντουλαπάκι από την πλευρά του συνοδηγού, ωστόσο στο ταμπλό υπάρχει μόνο μία μικρή θήκη μπροστά από τον επιλογέα των ταχυτήτων, ενώ αυτές στις εμπρός πόρτες είναι πολύ μικρές.
Σχεδίαση
Άλλος ένας τομέας όπου υπήρξαν άλματα προόδου, είναι και αυτός της σχεδίασης του θαλάμου των επιβατών. Οι απαλές καμπύλες του ταμπλό, οι οποίες δημιουργούν δύο επίπεδα, η μοντέρνας αισθητικής κεντρική κονσόλα με το ασημί χρώμα και οι δίχρωμες επενδύσεις (εκτός της βασικής έκδοσης) είναι ορισμένα χαρακτηριστικά στοιχεία του εσωτερικού, που προσελκύουν το ενδιαφέρον. Νεανική εικόνα έχει με τη σειρά του και ο πίνακας οργάνων με το λευκό φόντο στο ταχύμετρο, όπου περιλαμβάνεται πλέον και το στροφόμετρο. Ίσως, το μόνο σημείο που θυμίζει το Atos Prime, είναι το πλαίσιο του πίνακα οργάνων, ενώ θα ήταν επιθυμητό να υπήρχαν στις πόρτες και υφασμάτινες επενδύσεις, αντί της ευρείας χρήσης σκληρού πλαστικού με σχετικά άγρια υφή.
Άνετοι χώροι για 4 επιβάτες και μεγάλος χώρος αποσκευών
Η καμπίνα του i10 εμφανίζει μεγαλύτερο πλάτος και αέρα για τα γόνατα και τα κεφάλια πίσω, σε σχέση με του Atos Prime.


Με την αύξηση του εσωτερικού πλάτους και την καλύτερη εκμετάλλευση των χώρων του εσωτερικού, επιτεύχθηκαν πιο άνετοι χώροι για 4 ενήλικους επιβάτες. Όπως φαίνεται και από το σχετικό πίνακα, η καμπίνα των επιβατών του i10 παρέχει περισσότερο πλάτος, ύψος πίσω, αέρα για τα γόνατα και χώρο αποσκευών, ο οποίος είναι ο μεγαλύτερος σε όγκο (225 λτ.) μεταξύ των μίνι αυτοκινήτων. Παράλληλα, με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος, ο αποθηκευτικός χώρος αυξάνεται στα 910 λτ., χωρίς όμως να δημιουργείται ένα ενιαίο επίπεδο δάπεδο.
Το πορτ μπαγκάζ του i10 έχει χωρητικότητα 225 λτ., τιμή που το τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας.
Λεπτομέρειες εσωτερικού
Η θέση οδήγησης είναι βολική, ωστόσο το σκληρό κάθισμα ενδέχεται να κουράσει στις πολύωρες μετακινήσεις.

Στον πλήρη πίνακα ενδείξεων οργάνων, το βλέμμα εστιάζει στο ταχύμετρο με το λευκό φόντο.

Το εργοστασιακό Radio CD με MP3 Player περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό και ενισχύει με τη σειρά του τη σύγχρονη εικόνα του εσωτερικού.

Η διχρωμία που συναντάται στο ταμπλό και στις επενδύσεις των θυρών και των καθισμάτων (δεν διατίθεται στη βασική έκδοση), κάνει πιο ευχάριστο το διάκοσμο.

Το τιμόνι περιλαμβάνει ηλεκτρική υποβοήθηση και ρύθμιση καθ' ύψος σε όλες τις εκδόσεις.

 
 Hyundai i10 1,1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Σίγουρο "πάτημα" στο δρόμο με ασφαλή αίσθηση
Ελαστικός κινητήρας με καλές επιδόσεις
Φρένα
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα


Hyundai i10 vs Kia Picanto vs Toyota Aygo

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Τι T-Cross, τι T-Roc: Που διαφέρουν;

Η κίνηση στους δρόμους

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα

Αποκλειστικό: Νέα Mercedes EQA

«Έχουμε κρίση, δεν πειράζει που ρυπαίνει το αμάξι μου»

«Μάνα» είναι μόνο μία!

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

95 ή 100 οκτάνια;

Φρεσκάρισμα για το Honda Civic

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

MERCEDES: Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

περισσότερα »