Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/3/2008
TEST
Στο κέντρο του στόχου
Σίγουρο "πάτημα" στο δρόμο με ασφαλή αίσθηση
Διαβάστηκε από 35767 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/3/2008
Οδική συμπεριφορά
Σημαντικά καλύτερο παρουσιάζεται το i10 και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, όπου οι διαφορές σε σχέση με το απελθόν μοντέλο γίνονται άμεσα αισθητές. Πρώτα απ' όλα, το νέο μίνι της Hyundai αποπνέει πιο στιβαρή αίσθηση στο δρόμο, χάρη στις πολλές επιμέρους αναβαθμίσεις που έχουν γίνει, όπως είναι το νέο πιο συμπαγές πλαίσιο, σε συνδυασμό με τις αλλαγές στη δομή (πίσω ημιάκαμπτος άξονας αντί για άκαμπτο) και στη ρύθμιση των αναρτήσεων (πιο σφιχτές), στο σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση, στα φρένα με δίσκους σε όλους τους τροχούς κ.α. Παράλληλα, έχει υπάρξει βελτίωση στο τρίπτυχο θόρυβος - δονήσεις - τραχύτητα, αφού η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι έχουν μειωθεί αισθητά (αεροδυναμικός συντελεστής Cd:0,32). Το i10 είναι πλέον σε θέση να κινηθεί με ασφάλεια τόσο στον ανοιχτό δρόμο, όσο και σε μια διαδρομή με στροφές, σε αρκετά σβέλτους ρυθμούς, δεδομένου του αστικού του προσανατολισμού, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι προαιρετικά μπορεί να εφοδιαστεί και με ESP. Στον αυτοκινητόδρομο, οι τάσεις πλεύσεις που παρουσίαζε το Atos Prime σε διαδοχικές ανωμαλίες του οδοστρώματος, έχουν μειωθεί στο ελάχιστο στο i10, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να κινείται με χαρακτηριστική ευκολία σε ταχύτητες ακόμη και άνω των 120 χλμ./ώρα. Πρόσθετα, το τιμόνι έχει το απαιτούμενο βάρος και κατευθυντικότητα στη θέση της ευθείας, ενώ και στις στροφές εμφανίζει θετική πληροφόρηση και αμεσότητα. Στη δεύτερη περίπτωση, το νέο μίνι της Hyundai παρουσιάζεται αρκετά σταθερό και δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του κινητήρα, χάρη στην ουδέτερη οδική του συμπεριφορά και στις "ήπιες" αντιδράσεις του, ακόμα και με άτσαλες κινήσεις (π.χ. άφημα του γκαζιού στη στροφή).
Ευελιξία - άνεση
Στις αστικές μετακινήσεις, όπου θα κινηθεί περισσότερο το i10, κερδίζει τις εντυπώσεις με την ευκολία που παρέχει στην οδήγηση και στους χειρισμούς γενικότερα. Πρόσθετα, η ψηλή θέση οδήγησης, οι μεγάλοι εξωτερικοί καθρέφτες, η καλή συνολικά ορατότητα, η βολική θέση του επιλογέα των ταχυτήτων και το ελαφρύ πεντάλ του συμπλέκτη κάνουν τη ζωή του οδηγού πιο εύκολη στους πηγμένους δρόμους. Θετικά είναι τα σχόλια και από πλευράς άνεσης που προσφέρει η ανάρτηση, αφού καταφέρνει ν' απορροφά με επιτυχία τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων, τομέας στον οποίο θα ήταν ακόμη καλύτερο, αν τα καθίσματα ήταν πιο αναπαυτικά και το γόνατο του οδηγού δε βρισκόταν σε συνεχή επαφή με την κεντρική κονσόλα.
Το i10 είναι εύκολο στην οδήγηση και στους χειρισμούς, ενώ αποπνέει συμπαγή αίσθηση, στοιχείο το οποίο αυξάνει το αίσθημα της ασφάλειας.

Το νέο μίνι της Hyundai παρουσιάζει ουδέτερη και προβλέψιμη οδική συμπεριφορά, ακόμη και σε ρυθμούς που δε συμβαδίζουν με τον αστικό του προσανατολισμό.

 
 Hyundai i10 1,1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Σίγουρο "πάτημα" στο δρόμο με ασφαλή αίσθηση
Ελαστικός κινητήρας με καλές επιδόσεις
Φρένα
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα