• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/3/2008
TEST
Στο κέντρο του στόχου
Φρένα
Διαβάστηκε από 35767 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/3/2008
Οι δίσκοι στους πίσω τροχούς του i10 αυξάνουν την αποτελεσματικότητα των φρένων.
Το σύστημα πέδησης του i10, με τους αεριζόμενους δίσκους εμπρός και τους δίσκους πίσω, συγκαταλέγεται στα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου, αφού καταφέρνει να το ακινητοποιεί από τα 100 χλμ./ώρα σε 41,7 μ. (έναντι 46,6 μ. στο Atos Prime), επίδοση η οποία είναι η δεύτερη καλύτερη της κατηγορίας, μετά το Daihatsu Cuore (39,9 μ.). Παράλληλα, το αντίστοιχο πεντάλ έχει θετική αίσθηση στο πάτημα, γεγονός που με τη σειρά του συνδράμει στην ασφάλεια που αποπνέει το i10 στο δρόμο.

 
 Hyundai i10 1,1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Σίγουρο "πάτημα" στο δρόμο με ασφαλή αίσθηση
Ελαστικός κινητήρας με καλές επιδόσεις
Φρένα
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα