" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/3/2008
TEST
Hyundai i10 1,1
Στο κέντρο του στόχου
Διαβάστηκε από 35767 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/3/2008
Το νέο μίνι της Hyundai ξεχωρίζει για τη σύγχρονη και ελκυστική του εικόνα, την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, τους άνετους χώρους για 4 επιβάτες και την ασφαλή οδική του συμπεριφορά.
Το i10 δεν κράτησε ουσιαστικά τίποτα από το Atos Prime που αντικαθιστά, παρουσιάζοντας μία μεγάλη αναβάθμιση σε όλους τους τομείς. Γεγονός το οποίο, σε συνδυασμό με το πολύ καλό value for money, του δίνει όλα τα προσόντα για να "στοχεύσει" στην κορυφή της κατηγορίας.
Σχεδιαστικά το i10 δεν έχει καμία ομοιότητα με το Atos Prime, από το οποίο είναι αισθητά πιο ελκυστικό και ισορροπημένο αισθητικά.
Έντεκα ολόκληρα χρόνια μετά το όνομα "Atos" μπαίνει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας της Hyundai, δίνοντας τη θέση του στο "i10". Το δεύτερο αυτοκίνητο της εν λόγω φίρμας με το πρόθεμα "i" -μετά το i30- είναι σε θέση να ενδυναμώσει ακόμη περισσότερο τη θέση της Hyundai στην αγορά, καθώς πρόκειται για ένα νέο μίνι αυτοκίνητο, το οποίο είναι πλέον σε θέση να κοιτάξει στα ίσια τον ευρωπαϊκό και ιαπωνικό ανταγωνισμό, όχι μόνο μέσω του πολύ καλού value for money.
Καινούργιο σε όλα του
Το i10 είναι ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο και δε βασίζεται σε κάποιο άλλο μοντέλο του ομίλου (π.χ. στο Kia Picanto). To νέο μίνι της Hyundai, παρ' όλο που έχει εξελιχθεί πάνω σε μία νέα πλατφόρμα, έχει ίδιο ακριβώς μήκος και μεταξόνιο με το Atos Prime (3.565 και 2.380 χλστ. αντίστοιχα), από το οποίο όμως είναι πιο φαρδύ κατά 70 χλστ. και πιο χαμηλό κατά 30 χλστ. Στοιχείο που σε συνδυασμό με την αλλαγμένη του εμφάνιση, το κάνει να δείχνει περισσότερο κομψό και μοντέρνο αισθητικά.
Σύγχρονη και ελκυστική σχεδίαση
Το στενό και ψηλό αμάξωμα του Atos Prime με τη συντηρητική εικόνα ανήκει πλέον στο παρελθόν με την παρουσία του αντικαταστάτη του, του i10. Οι σχεδιαστές της Hyundai δημιούργησαν ένα πιο ελκυστικό μίνι αυτοκίνητο, το οποίο είναι σε θέση πλέον να προσελκύσει και τους αγοραστές, που δίνουν έμφαση στην αισθητική. Ορισμένα από τα στοιχεία που το χαρακτηρίζουν, είναι η πανομοιότυπη μάσκα με του i30, η μεγάλη εισαγωγή του αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα, τα καμπύλα εμπρός φωτιστικά σώματα και τα πίσω ευμεγέθη κάθετα τοποθετημένα.
Με ανταγωνιστική σχέση τιμής - αξίας
Το i10, το μόνο στοιχείο που διατήρησε από τα προγενέστερα μοντέλα, είναι το πολύ καλό value for money. Τα 8.850 ευρώ που κοστίζει η βασική έκδοση, είναι ανταγωνιστική τιμή, αφού περιλαμβάνονται όλα τα στοιχεία ανέσεων και ασφάλειας, αν και θα προτιμούσαμε να περιλαμβάνεται στάνταρ και ο αερόσακος συνοδηγού. Στοιχείο εξοπλισμού, το οποίο μαζί με τη διχρωμία στο εσωτερικό, ανήκει στην αμέσως επόμενη επίσης συμφέρουσα έκδοση GL 2A/B (9.200 ευρώ).
10 χρόνια “επιτυχίες”
H πρώτη "απόπειρα" της Hyundai στα μίνι αυτοκίνητα ήταν το Atos MPV με τον κινητήρα του 1,0 λτ., απόδοσης 55 ίππων, το οποίο παρουσιάστηκε το 1997 και είχε ως κύρια όπλα του τους καλούς χώρους, τη χαμηλή τιμή και την ευκολία στην οδήγηση. Δύο χρόνια αργότερα έκανε το ντεμπούτο της η πιο σύγχρονη εκδοχή του Atos, με την ονομασία "Prime". To εν λόγω μοντέλο ανανεώθηκε αισθητικά και μηχανικά το 2003 (απέκτησε κινητήρα 1,1 λτ., ισχύος 58 ίππων), ενώ μαζί με τα προγενέστερα Atos έγινε συνώνυμο της αξιοπιστίας και της οικονομίας στη χρήση. Παράλληλα, για μια ολόκληρη δεκαετία (1998 έως 2007), το Atos βρισκόταν σταθερά στο top 3 των πωλήσεων της κατηγορίας, κατακτώντας την 1η και 2η θέση από τέσσερις φορές αντίστοιχα.
Το Atos MPV (φωτό 1) παρουσιάστηκε το 1997. Δύο χρόνια αργότερα έκανε την εμφάνισή του το Atos Prime (φωτό 2), το οποίο ανανεώθηκε το 2003 (φωτό 3).
φωτό 1
φωτό 2
φωτό 3

 
 Hyundai i10 1,1
Εσωτερικό - Χώροι
Σίγουρο "πάτημα" στο δρόμο με ασφαλή αίσθηση
Ελαστικός κινητήρας με καλές επιδόσεις
Φρένα
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα


Ford EcoSport VS Peugeot 2008

Έρχεται το πρώτο Pick-Up της Lada;

Οδηγήσαμε με το Top ελαστικό για όλα τα Top SUV

Δοκιμή: Honda Jazz με 102 άλογα

Η κίνηση στους δρόμους

Ανανέωση στόλου: Θα αντέξει το κράτος τη χασούρα;

Δερμάτινο σαλόνι ή κάτι άλλο;

Αll about Σύστημα Μετάδοσης

H μοναδική παγίδα του LPG!

Dent Genie: «To PDR είναι το μέλλον»

Δοκιμή: Nissan Navara N-Guard

Στα σκαριά η νέα Mercedes C-Class

Το κύκνειο άσμα του Mitsubishi Pajero

To Toyota Mark X μας «αποχαιρετά» (+vid)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »