Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/7/2008
Test mtx
Κατακτητές της κορυφής!
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 32852 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/7/2008
Ποιοτικότερο στο Golf, πιο ενδιαφέρον στο Astra
Ποιότητα
Κοινό χαρακτηριστικό στο εσωτερικό των 5 best-seller μικρομεσαίων είναι η προσεγμένη ποιότητα των υλικών και η σωστή συναρμογή τους, όμως αυτό που ξεχωρίζει έναντι των υπολοίπων είναι το εσωτερικό του Golf. Και αυτό συμβαίνει όχι μόνο λόγω της ευρείας χρήσεως μαλακού υλικού -μαλακά είναι άλλωστε τα πλαστικά και στα άλλα μοντέλα, εκτός του Auris- αλλά κυρίως λόγω της πιο στιβαρής αίσθησης που δίνει το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Πολύ κοντά πάντως σε αυτό του Golf τοποθετείται και το εσωτερικό του Focus, το οποίο κερδίζει τις εντυπώσεις με την επιλογή των υλικών και κυρίως με το αφρώδες υλικό, που καλύπτει πολλά από τα τμήματα του εσωτερικού, όμως χάνει ελάχιστα στον τομέα του φινιρίσματος σε σχέση με το μοντέλο της VW. Αντίστοιχα πολύ καλά επίπεδα συναντούμε στο εσωτερικό του Opel Astra, με το μαλακό πλαστικό στο πάνω τμήμα του ταμπλό και το προσεγμένο φινίρισμα να κερδίζουν τις εντυπώσεις. Και στο εσωτερικό πάντως του Cee'd, το μαλακό πλαστικό με την ευχάριστη υφή αυξάνει την ποιότητα διαμονής. Όσον αφορά στο Auris, τα σκληρά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, βρίσκονται ένα επίπεδο πιο κάτω σε σχέση με τους υπόλοιπους, κυρίως σε επίπεδο συναρμογής.
Σχεδίαση
Σε αυτόν τον τομέα, το Auris κλέβει την παράσταση με σχεδιαστικές καινοτομίες, όπως η κεντρική κονσόλα τύπου "γέφυρας", η οποία φιλοξενεί και τον ψηλότερα τοποθετημένο από ό,τι συνήθως επιλογέα ταχυτήτων. Πολύ μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του Astra, με την high-tech κονσόλα και τη μεγάλη οθόνη πληροφοριών στο πάνω τμήμα της να ικανοποιούν αισθητικά. Πολύ σύγχρονη είναι και η σχεδίαση στο εσωτερικό του Focus, όπως αντίστοιχα και σε αυτό του Cee'd. Στο Golf, τέλος, η σχεδίαση είναι πιο λιτή, στα γνωστά αισθητικά πρότυπα των αυτοκινήτων της VW.
Το εσωτερικό του Kia Cee'd είναι και αυτό επενδυμένο με μαλακό πλαστικό πολύ καλής ποιότητας, το οποίο "ντύνει" τόσο το ταμπλό, όσο και το εσωτερικό των θυρών.
Θέση οδήγησης
Ο οδηγός των Golf και Focus (φωτό) θα βρει ανεμπόδιστα την πιο βολική θέση οδήγησης.
Στο εμπρός κάθισμα των Ford Focus και VW Golf ο οδηγός θα βρει πιο εύκολα και γρηγορότερα, ανεξαρτήτως ύψους, την επιθυμητή θέση οδήγησης. Προβλήματα δε θα αντιμετωπίσουν και οι οδηγοί των Auris και Astra, ενώ όσον αφορά στο Kia Cee'd, το λίγο πιο χαμηλά τοποθετημένο τιμόνι ίσως απαιτήσει περισσότερη ώρα συνήθειας από τους ψηλότερους οδηγούς. Γεγονός είναι πάντως, ότι και στα 5 μοντέλα του συγκριτικού, το κάθισμα έχει πολλαπλές ρυθμίσεις, ενώ παράλληλα το τιμόνι ρυθμίζεται σε ύψος και σε βάθος.
Ξεχωρίζει στον ποιοτικό τομέα το εσωτερικό του VW Golf, όντας παράλληλα και το πιο εργονομικό μεταξύ των αυτοκινήτων του συγκριτικού μας.

Ικανοποιεί απόλυτα σε επίπεδο ποιότητας το εσωτερικό του Focus, διαθέτοντας παράλληλα και μοντέρνα αισθητική.

"Χορταίνει" το μάτι η σχεδίαση του εσωτερικού του Toyota Auris, όμως από πλευράς ποιότητας, τα σκληρά πλαστικά υπολείπονται έναντι του ανταγωνισμού.

Μέσα στα γνωστά, υψηλά "γερμανικά" ποιοτικά πρότυπα εντάσσεται το εσωτερικό του Opel Astra. Σχεδιαστικά, το ταμπλό ξεχωρίζει για το high tech του υπόβαθρο.


 
 5 best seller μικρομεσαία
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Value For Money
Εσωτερικό
Χώροι
Παθητική ασφάλεια
Στο δρόμο
Kινητήρας-επιδόσεις
Συμπέρασμα