Διαβάστηκε από 3221αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/10/2008
Επιτεύγματα 15 χρόνων | Οι απόψεις των στελεχών για την πορεία των εταιρειών τους τα τελευταία 15 χρόνια | Αυτοκίνητα και τεχνολογίες που πρωτοπόρησαν τα τελευταία 15 χρόνια | Τα best sellers της τελευταίας 15ετίας | Points of view των στελεχών της αγοράς για τη 15ετία | Παρουσίαση: Οι άνθρωποι του Auto Τρίτη | Η fun πλευρά του Auto Τρίτη | Η εκδήλωση για τα 15 χρόνια του Αuto Τρίτη | Ευχές της αγοράς για τα 15 χρόνια του Auto Τρίτη
Στα 15 χρόνια παρουσίας του στην αγορά, το Auto Τρίτη κατάφερε να εισάγει νέα δεδομένα στο χώρο των περιοδικών ειδικού Τύπου και να αναδειχτεί στον απόλυτο οδηγό αγοράς αυτοκινήτου. Τα θέματα που φιλοξενούνται στις σελίδες του, με γνώμονα τη συνεπή και άμεση ενημέρωση γύρω από κάθε τι αφορά στην αγορά αυτοκινήτου, είναι και αυτά που το έχουν φέρει στην κορυφή της αυτοκινητικής ενημέρωσης.
Επιτεύγματα 15 χρόνων
«Οι καθημερινές εξελίξεις δεν άφησαν περιθώρια για τη δημιουργία τίποτα λιγότερου, παρά ενός εβδομαδιαίου, ευέλικτου εντύπου, με βασικούς άξονες την εγκυρότητα, την ακρίβεια, τη σαφήνεια και την… αποσαφήνιση των περί του αυτοκινήτου πεπραγμένων, ώστε αυτά να γίνονται καταληπτά ακόμα και από τους λιγότερο ενημερωμένους». Αυτά τα λόγια αναφέρονταν στην πρώτη σελίδα του πρώτου τεύχους του Auto Τρίτη, το οποίο κυκλοφόρησε στις 26 Οκτωβρίου του 2003. Έκτοτε, κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι και εν μέσω εξελίξεων σημαντικών στην οικονομική ζωή του τόπου, το Auto Τρίτη κατάφερε όχι μόνο απλά να μεγαλώσει, αλλά να γιγαντωθεί και να γίνει τελικά ο απόλυτος τίτλος αγοραστικού και ενημερωτικού περιοδικού αυτοκινήτου της χώρας. Βέβαια, για να συμβεί αυτό, έπρεπε -και πρέπει- το περιοδικό μας να ταράξει τα νερά της αγοράς, όχι μόνο μια, αλλά αμέτρητες φορές μέσα από τη θεματολογία του. Θέματα που δημιούργησαν αίσθηση σε όλη την αγορά, έρευνες που συζητήθηκαν και άλλαξαν τα δεδομένα, ακόμη και πίνακες, που πλέον λαμβάνονται υπ' όψιν από όλη την αγορά για τον καθορισμό της τιμής μεταχειρισμένων μοντέλων, είναι μόνο μερικά από τα επιτεύγματα του Auto Τρίτη. Στις επόμενες σελίδες λοιπόν του θέματος, μπορείτε να πάρετε μια μικρή γεύση για το τι έχει πετύχει όλα αυτά τα 15 χρόνια παρουσίας του το Auto Τρίτη, με την επισήμανση, φυσικά, ότι τα καλύτερα έρχονται…!
Αγοραστικά θέματα, το σήμα κατατεθέν!
Τα αγοραστικά θέματα για το αυτοκίνητο στην ελληνική αγορά έκαναν πρώτα την εμφάνισή τους στο Auto Τρίτη. Πολύτιμος σύμβουλος του αναγνώστη στην επιλογή του αυτοκινήτου εκείνου που θα καλύψει καλύτερα τις ανάγκες του, τα θέματα αυτά αποτελούν το "βαρύ πυροβολικό" του Auto Τρίτη, οδηγώντας στο γνωστό πλέον σλόγκαν "Θα αγοράσεις αυτοκίνητο, χωρίς να διαβάσεις Auto Τρίτη;".
"Τι να αγοράσω με τα λεφτά που διαθέτω;". Το ερώτημα αυτό απασχολεί κάθε υποψήφιο αγοραστή ενός αυτοκινήτου, όπως άλλωστε μας έχει εκφραστεί επανειλημμένα όλα αυτά τα χρόνια, μέσω και της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας με τους αναγνώστες. Τα θέματα "Τα καλύτερα με 15.000 ευρώ" και "Τι αγοράζω με 18.000 ευρώ" δίνουν τη λύση!
Η εξέλιξη της αγοράς επέτρεψε τη δημιουργία χρηματοδοτικών προγραμμάτων, που δεν απαιτούν προκαταβολή για την απόκτηση ενός αυτοκινήτου. Μάλιστα, αρκετά από αυτά συνδυάζονται και με χαμηλό επιτόκιο, επιτρέποντας στον αγοραστή ακόμη και να κερδίσει αρκετά χρήματα -εφ' όσον τα επιλέξει.
Έχετε σκεφτεί τι θα πρέπει να πληρώσετε για το αυτοκίνητό σας μετά την αγορά του; Τα θέματα που έχουν να κάνουν με το κόστος χρήσης, όπως αυτό του τεύχους 49 του 2005, έχουν τις απαντήσεις…
Οι μεγάλες έρευνες του Auto Τρίτη
Το Auto Τρίτη είναι το μοναδικό περιοδικό που τολμά να κάνει έρευνες, οι οποίες αποκαλύπτουν τα κακώς κείμενα της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου. Οι έρευνες αυτές έχουν δημιουργήσει αίσθηση στην αγορά και, πλέον, αποτελούν ένα από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Auto Τρίτη.
Best Value for Money
Στο τεύχος Νο 12 του 1994 δημοσιεύτηκαν τα πρώτα αποτελέσματα των "Best Value for Money" αυτοκινήτων της αγοράς. Η έρευνα αυτή συνεχίζεται μέχρι τις ημέρες μας και πλέον έχει αναδειχθεί σε θεσμό (τα αυτοκίνητα που αξίζουν τα λεφτά τους).
Auto Check
Το 1995, στο τεύχος 101 του περιοδικού ξεκίνησε η έρευνα των πιο ζημιάρικων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς (Auto Check). Με τη βοήθεια των αναγνωστών του περιοδικού, το Auto Τρίτη τόλμησε να ανοίξει το φάκελο "αξιοπιστία των αυτοκινήτων της αγοράς". Η έρευνα αυτή συνεχίστηκε για αρκετά χρόνια και το καλοκαίρι του 2007 επανήλθε ακόμη πιο ενημερωμένη και πλέον… διαδικτυακή! Η έρευνα συνεχίζεται και σήμερα, με συνεχώς ανανεώσιμα στοιχεία.
Έρευνα Συνεργείων
Μια ακόμη έρευνα που δημιούργησε αίσθηση ήταν αυτή για τις after sales υπηρεσίες, που προσφέρουν τα επίσημα συνεργεία των μεγαλύτερων αντιπροσωπειών. Η έρευνα αυτή ξεκίνησε το 2002 με 9 επίσημα συνεργεία των Opel, Toyota και VW, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιοποιήθηκαν στο τεύχος της 28/11/2002. Το 2003 και συγκεκριμένα στο τεύχος της 18/02, επανήλθαμε με νέα έρευνα για τα συνεργεία τριών ακόμη εταιρειών, των Citroen, Peugeot και Renault.
Έρευνα για τα ΚΤΕΟ
Τον Ιούλιο του 2007 πραγματοποιήσαμε μια αποκαλυπτική έρευνα για τα ΚΤΕΟ, η οποία απέδειξε τους ελλιπείς ελέγχους που πραγματοποιούν τα δημόσια ΚΤΕΟ. Η έρευνα έγινε εκ νέου ένα χρόνο αργότερα, αποδεικνύοντας και πάλι τις μεγάλες ελλείψεις κυρίως των δημόσιων ΚΤΕΟ.
"Γύρω-Γύρω όλοι"
Πρώτο το Auto Τρίτη καθιέρωσε τους Γύρους με διάφορα αυτοκίνητα σε όλη την Ελλάδα. Τα μεγάλα αυτά τεστ δίνουν κάθε χρόνο τα πιο αυταπόδεικτα συμπεράσματα για τα νέα μοντέλα. Σήμερα, χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν ο Γύρος με 4Χ4 στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις, όπου κάθε νέο 4κίνητο όχημα δοκιμάζεται σε πραγματικές συνθήκες, αλλά και ο Γύρος με κάμπριο σε κάποιο ελληνικό νησί, ένα ευχάριστο και ανάλαφρο θέμα, που αποτελεί την ιδανική παρέα σε περίοδο διακοπών. Επιπλέον, ο Γύρος κατανάλωσης μικρών ή μικρομεσαίων αυτοκινήτων, εντός και εκτός πόλεως, αποδεικνύει το πόσο πραγματικά "καίνε" τα πλέον δημοφιλή μοντέλα της ελληνικής αγοράς.
“Auto Τρίτη” σημαίνει ρεπορτάζ!
Τα αποκαλυπτικά ρεπορτάζ για θέματα που απασχολούν την επικαιρότητα ήταν και είναι ένας από τους σημαντικότερους τομείς ενημέρωσης που προσφέρει το Auto Τρίτη. Τα ρεπορτάζ αυτά συχνά δημιουργούν αίσθηση στο χώρο του αυτοκινήτου, επιφέροντας αλυσιδωτές αντιδράσεις από τους εμπλεκόμενους.
Πραγματικά επιτόκια
Το μεγάλο ρεπορτάζ για τα πραγματικά επιτόκια των εταιρειών το 1995 έφερε τα πάνω-κάτω στην αγορά, αφού για πρώτη φορά αποκαλύφθηκαν τα πολύ υψηλά επιτόκια της εποχής (έφταναν μέχρι και το 40%!). Μάλιστα το θέμα ήταν πολύ σοβαρό, αφού στις διαφημίσεις της εποχής οι αντιπροσωπείες ανακοίνωναν πολύ χαμηλότερα επιτόκια από τα πραγματικά που πλήρωναν τελικά οι καταναλωτές. Μετά τη δημοσιοποίηση του θέματος, πέντε αντιπροσωπείες και δύο Τράπεζες αντέδρασαν άμεσα, κατεβάζοντας τα επιτόκιά τους, ενώ τα τηλέφωνα στα γραφεία του περιοδικού "έσπασαν" από αναγνώστες που ζητούσαν πληροφορίες.
Παράνομα "σαμαράκια"
Αίσθηση δημιούργησε το Μάρτιο του 2006 η δημοσιοποίηση της έρευνας για τα παράνομα "σαμαράκια". Όπως αποδείχθηκε από το ρεπορτάζ, πολλά από τα σαμαράκια που είχαν τοποθετήσει διάφοροι δήμοι της Αττικής για μετρίαση της ταχύτητας κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, δεν τηρούσαν τις σωστές προδιαγραφές, ενώ αυθαίρετη ήταν και η τοποθέτησή τους.
Εισαγωγή μεταχειρισμένου από το εξωτερικό Ένα ακόμη ρεπορτάζ που έτυχε μεγάλης ανταπόκρισης από το κοινό, ήταν το ρεπορτάζ για την εισαγωγή μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, όπου μεταξύ άλλων ο αναγνώστης μπορούσε να πληροφορηθεί και ποια μοντέλα τον συνέφεραν να φέρει από το εξωτερικό.
Θέματα ασφάλειας
Μια πληθώρα θεμάτων για την παθητική και ενεργητική ασφάλεια των αυτοκινήτων φιλοξενούνται στις σελίδες του περιοδικού από το πρώτο κιόλας τεύχος του (τεστ φρένων 6 best-seller), ενώ το 2007 πραγματοποιήσαμε ένα μεγάλο τεστ αντοχής και ενεργητικής ασφάλειας σε 9 best-seller μικρομεσαία αυτοκίνητα. Φυσικά, οι δύο αυτοί τομείς βαθμολογούνται χωριστά σε κάθε δοκιμή ενός νέου αυτοκινήτου, αποτελώντας σημεία-κλειδιά για την τελική του αξιολόγηση.
Διαδραστικό περιοδικό
Από τα πρώτα έτη παρουσίας του στην αγορά, το Auto Τρίτη συνεργάστηκε άμεσα με τους αναγνώστες του, δίνοντάς τους λόγο και φωνή. Θυμίζουμε ότι η ενότητα "Στο τιμόνι" βρισκόταν στην ύλη του περιοδικού από το πρώτο κιόλας τεύχος, μέσω της οποίας οι αναγνώστες μπορούσαν να οδηγήσουν νέα μοντέλα αυτοκινήτων και να εκφέρουν τη δική τους άποψη. Τα τελευταία χρόνια, η παρουσία του www.autotriti.gr μας έδωσε την ευκαιρία να δημιουργήσουμε μια πραγματικά αμφίδρομη σχέση με τους αναγνώστες μας, αφού αυτοί συμμετέχουν ενεργά, εκφέροντας την άποψή τους για σημαντικά συγκριτικά ή αγοραστικά άρθρα. Επιπλέον, το 2008, για πρώτη φορά στην ιστορία οι αναγνώστες μας έλαβαν μέρος στο 2ο Off Road Experience, παίρνοντας μια ολοκληρωμένη γεύση για το τι εστί "Ετήσιος Γύρος 4Χ4"!
Χρηστικοί πίνακες που… τρώγονται μετά μανίας!
Οι πίνακες του Auto Τρίτη είναι από τις πιο δημοφιλείς σελίδες του περιοδικού. Απλά, γρήγορα και εύκολα, ο αναγνώστης
μπορεί να μάθει σημαντικές και, κυρίως, απολύτως έγκυρες πληροφορίες για το καινούργιο ή μεταχειρισμένο αυτοκίνητο
που τον ενδιαφέρει.
Οι πληρέστεροι πίνακες τεχνικών χαρακτηριστικών, τιμών και εξοπλισμού
Μια ακόμη από τις πρωτιές του Auto Τρίτη ήταν η δημιουργία πλήρων πινάκων τεχνικών χαρακτηριστικών, τιμών και εξοπλισμού για όλα τα μοντέλα της αγοράς, οι οποίοι φιλοξενούνται στις τελευταίες σελίδες κάθε τεύχους. Κάθε εβδομάδα οι πίνακες αυτοί ενημερώνονται πλήρως, αποτελώντας σήμερα τους πιο έγκυρους πίνακες περιοδικού αυτοκινήτου στην ελληνική αγορά.
Οι επίσημες τιμές μετεχειρισμένων
Από το 1993, το Auto Τρίτη φιλοξενεί στις σελίδες του τιμές μεταχειρισμένων αυτοκίνητων, κάτι που μέχρι τότε κανένα περιοδικό αυτοκινήτου δεν είχε επιχειρήσει. Με τον τρόπο αυτό ο καταναλωτής γνωρίζει ακριβώς το πόσο πρέπει να αγοράσει ή πουλήσει το αυτοκίνητο που τον ενδιαφέρει, ανάλογα πάντα με την παλαιότητά του. Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε, ότι βάσει αυτών των πινάκων πορεύεται σήμερα η αγορά, ενώ οι πίνακες αυτοί είναι οι μόνοι που γίνονται αποδεκτοί από τους εμπόρους, τις ασφαλιστικές εταιρείες και τα δικαστήρια.
Πίνακας αξιολόγησης
Ποιο είναι το πιο ολοκληρωμένο μοντέλο στην κατηγορία του; Σας ενδιαφέρει να αγοράσετε ένα νέο μοντέλο και θέλετε να δείτε πόσο καλό είναι σε σχέση με τον ανταγωνισμό; Σε ποιον τομέα ξεχωρίζει το αυτοκίνητο που θα αποκτήσετε; Σε αυτές τις ερωτήσεις απαντούν άμεσα και γρήγορα οι πλήρεις πίνακες αξιολόγησης των αυτοκινήτων της αγοράς. ¶λλωστε, το Auto Τρίτη ήταν το πρώτο περιοδικό αυτοκινήτου στην Ελλάδα, που το 1995 λάνσαρε σύστημα αξιολόγησης κάθε νέου μοντέλου, σε 10 τομείς με άριστα το 10.
Πίνακας χρηματοδοτήσεων
Έχει καθιερωθεί πλέον αμέσως μετά την ενότητα των "Νέων-Αγορά" να ακολουθεί ο πλήρης και συνεχώς ανανεωμένος πίνακας για τις ισχύουσες συμφέρουσες χρηματοδοτήσεις και προσφορές της ελληνικής αγοράς.
Οικογένεια Auto Τρίτη
Το περιοδικό Auto Τρίτη είναι ο… μεγάλος αδελφός μιας σειράς εκδόσεων, οι οποίες συνθέτουν τη λεγόμενη "Οικογένεια Auto Τρίτη". Από το περιοδικό μοτοσικλέτας Moto Τρίτη, τις εξαμηνιαίες και ετήσιες εκδόσεις μας (Auto Τρίτη Test Book, Απόλυτος οδηγός αγοράς αυτοκινήτου, 4Χ4 & SUV Test Book κ.ο.κ.), το μηνιαίο περιοδικό Auto Τρίτη Επαγγελματικά και την έκδοση Auto Τρίτη Βορείου Ελλάδος, μέχρι τις διάφορες extra εκδόσεις (Auto Τρίτη MPV, Eco Τρίτη κ.ο.κ.) και το Auto Τρίτη Αγγελίες, σήμερα, υπάρχει ένα Auto Τρίτη για τον καθένα!