Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/12/2008
TEST
Σημείο αναφοράς
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 67487 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/12/2008
Ελαστικός, πολιτισμένος και με 141 ίππους
Το TSI μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ., απόδοσης 122 ονομαστικών ίππων και 200 Nm ροπής (141 ίπποι στο δυναμόμετρο και 222 Nm ροπής), με τον υπερσυμπιεστή καυσαερίων, είναι ήδη γνωστό για τα πολύ καλά χαρακτηριστικά του από το προγενέστερο Golf, όπως επίσης και από άλλα αυτοκίνητα του ομίλου VW στα οποία τοποθετείται. Στις αστικές μετακινήσεις εκτιμάται το τράβηγμα και η ελαστικότητα του κινητήρα που εμφανίζει από τις χαμηλές στροφές (κάτω από τις 2.000 σ.α.λ.), ενώ η αυξημένη ροπή -σε σχέση με ένα αντίστοιχης χωρητικότητας ατμοσφαιρικό μοτέρ- αποτελεί ένα επιπλέον πλεονέκτημα, π.χ. σε μια προσπέραση. Ωστόσο το προγενέστερο Golf ήταν πιο γρήγορο στα 0-100 χλμ./ώρα κατά 0,1δλ. και στα 60-100 χλμ./ώρα και 80-120 χλμ./ώρα κατά 0,7 δλ. και 1,5 δλ. αντίστοιχα. Ακόμα, η κινητήρια αυτή μονάδα εμφανίζει γραμμική απόδοση της ισχύος και ανεβάζει με ευκολία στροφές αν και μετά τις 5.000 σ.α.λ. χάνει την ισχύ του, ενώ η κατανάλωση είναι χαμηλή για τα δεδομένα της κατηγορίας (6,2 λτ./100 χλμ.). Στα "συν" είναι και ο εύχρηστος και με θετική αίσθηση επιλογέας των 6 ταχυτήτων, με την τελευταία κυρίως σχέση να είναι "μακριά" (στα 160 χλμ./ώρα το στροφόμετρο δείχνει περίπου 3.400 σ.α.λ.) προς όφελος της οικονομίας καυσίμου και του θορύβου που φτάνει στο εσωτερικό.
Ο TSI των 1,4 λτ. με τους 141 πραγματικούς ίππους προσφέρει σβέλτες επιδόσεις και είναι ελαστικός και γραμμικός, ενώ διακρίνεται για την ελαστικότητά του και τη γραμμική απόδοση.


 
 Νέο VW Golf 5d 1,4 TSI 122 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Αναβαθμισμένη τεχνολογία
Με υψηλότερη παθητική ασφάλεια
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο