Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/2/2009
TEST
Εξευρωπα(i)σμένο
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 39638 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/2/2009
Σφιχτό, συμπαγές και με πολύ καλή οδική συμπεριφορά
Κινούμενο σε ταχύτητες ακόμα και πλησίον της τελικής του στις ευθείες των εθνικών οδών, το i20 παραμένει σταθερό και εμπνέει ασφάλεια, γεγονός στο οποίο συμβάλλει και το βαρύ τιμόνι.
Σημαντική αναβάθμιση υπήρξε στο i20 και ως προς τα χαρακτηριστικά του στο δρόμο, συγκριτικά με το Getz, από το οποίο ξεχωρίζει για το πιο συμπαγές πλαίσιο και την πιο σφιχτή σε ρύθμιση ανάρτηση. Στοιχεία τα οποία γίνονται άμεσα αντιληπτά στον οδηγό από τα πρώτα μέτρα που θα διανύσει το νέο μικρό Hyundai, με αποτέλεσμα να κερδίζει την εμπιστοσύνη του. Παράλληλα, εκτιμάται η ευκολία που παρέχει στην οδήγηση στις αστικές μετακινήσεις, σε συνδυασμό με το σπιρτόζικο κινητήρα, την καλή περιμετρική ορατότητα και την ευκολία στους χειρισμούς. Στον τομέα της άνεσης θα το θέλαμε λίγο καλύτερο, με δεδομένο ότι πρόκειται για αυτοκίνητο πόλης, αφού τα σκληρά καθίσματα δεν είναι ιδιαίτερα αναπαυτικά και η σφιχτή ανάρτηση κάνει αισθητές στους επιβάτες τις έντονες και διαδοχικές ανωμαλίες των δρόμων, όχι όμως σε ενοχλητικό βαθμό. Από την άλλη πλευρά, το i20 διακρίνεται για την οδική του συμπεριφορά και τη σταθερότητά του σε κάθε διαδρομή, καθώς και για τη βελτιωμένη οδηγική αίσθηση. Πιο συγκεκριμένα, σε συνθήκες ταξιδιού και κινούμενο στις ευθείες των εθνικών οδών παραμένει ασφαλές και δε δημιουργεί τάσεις ανασφάλειας σε ταχύτητες ακόμα και κοντά στην τελική του, ενώ διατηρεί χωρίς δυσκολία ρυθμούς γύρω στα 140 χλμ./ώρα. Θετικά στοιχεία αποκομίζει και εκείνος που θα θελήσει να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του κινητήρα σε ένα δρόμο με στροφές, όπου εμφανίζει λογικές κλίσεις και οι τροχοί έχουν πολύ καλή πρόσφυση, περιορίζοντας τα υποστροφικά φαινόμενα. Επιπλέον, σε ενδεχόμενο απότομου φρεναρίσματος μέσα στη στροφή ή σε άφημα του γκαζιού, το πίσω μέρος του i20 παραμένει αμετακίνητο. Ακόμα το τιμόνι έχει το απαιτούμενο βάρος και καλή αμεσότητα, αν και δε λείπει μια μικρή ασάφεια, ενώ τα φρένα επιβραδύνουν έγκαιρα το αυτοκίνητο σε μια απρόσμενη κατάσταση.
Το i20 παρουσιάζει καλή ευελιξία και είναι εύκολο στην οδήγηση, ωστόσο θα θέλαμε περισσότερη άνεση από την ανάρτηση, λόγω του αστικού του χαρακτήρα.

Σε πιεσμένους ρυθμούς ή με άτσαλες κινήσεις από τον οδηγό στις στροφές, το νέο μικρό Hyundai παραμένει πιστά στην πορεία του, δίχως ανεπιθύμητες παρενέργειες.

 
 Νέο Hyundai i20 1,2
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα