Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/2/2009
TEST
Εξευρωπα(i)σμένο
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 39638 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/2/2009
Πολύ καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση
Το μοτέρ των 1,2 λτ. κινεί σε σβέλτους ρυθμούς το i20, ενώ η κατανάλωσή του είναι χαμηλή.
Από τα πιο δυνατά "χαρτιά" του i20 είναι ο νέος σπιρτόζικος κινητήρας των 1,2 λτ., ο οποίος τοποθετήθηκε για πρώτη φορά στο μικρότερο i10. To μηχανικό αυτό σύνολο των 78 ονομαστικών ίππων (81 στο δυναμόμετρο) εμφανίζει πολύ καλή ελαστικότητα και ικανοποιητικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, με αποτέλεσμα ο οδηγός να μη χρειάζεται να καταφεύγει συχνά στον εύχρηστο και με θετική αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων. Επιπλέον, ο θόρυβος που παράγει σε συνθήκες ταξιδιού (π.χ. στα 140 χλμ./ώρα το στροφόμετρο δείχνει περίπου 4.000 σ.α.λ.) έχει λογική ένταση για τα δεδομένα της κατηγορίας και δε θα ενοχλήσει τους επιβάτες. Πολύ καλές με τη σειρά τους είναι και οι επιδόσεις που προσδίδει στο αμάξωμα των 1.055 κιλών τόσο στις επιταχύνσεις από στάση, όσο και εν κινήσει, γεγονός στο οποίο συνάδει και η σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου των ταχυτήτων.

 
 Νέο Hyundai i20 1,2
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα