Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/2/2009
TEST
Εξευρωπα(i)σμένο
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 39638 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/2/2009
Πιο σύγχρονο και αναβαθμισμένο σε ποιότητα
Εντελώς νέος είναι με τη σειρά του και ο θάλαμος των επιβατών στο καινούργιο μικρό αυτοκίνητο της Hyundai, με την πιο νεανική αισθητική, την πιο συμπαγή αίσθηση και την καλύτερη ποιότητα κατασκευής. Αισθητικά τα στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι το σπορτίφ τιμόνι, το τραπεζοειδές σχήμα της κεντρικής κονσόλας και το σφηνοειδές πλαίσιο που περιβάλλει την οθόνη στο κέντρο του ταμπλό. Παράλληλα, το διάκοσμο αναβαθμίζουν με τη σειρά τους οι δίχρωμες υφασμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα και στα υποβραχιόνια των θυρών, οι οποίες "σπάνε" τη μονοτονία των μαύρων, σκληρών πλαστικών τμημάτων. Αυτά που συναντώνται στο πάνω μέρος του ταμπλό και στις πόρτες ικανοποιούν περισσότερο σε ποιότητα, σε σχέση με τα υπόλοιπα πλαστικά με την πιο άγρια υφή, ενώ η συναρμογή μεταξύ των επιμέρους επιφανειών είναι προσεγμένη, αν και δε λείπουν ορισμένες μικροατέλειες στο φινίρισμα. Θετική είναι η εικόνα που αποκομίζει κανείς από την εργονομία των επιμέρους χειριστηρίων, αφού είναι εύχρηστα και τοποθετημένα σε εύκολα προσβάσιμα σημεία. Επιπλέον, όσον αφορά στη θέση οδήγησης, το κάθισμα είναι σχετικά ψηλά τοποθετημένο, ωστόσο την εύρεσή της διευκολύνει το ρυθμιζόμενο καθ' ύψος και σε απόσταση τιμόνι. Τέλος, αποθηκευτικοί χώροι, εκτός από το βαθύ ντουλαπάκι του συνοδηγού, υπάρχουν στην κεντρική κονσόλα, στις εμπρός πόρτες και δύο θέσεις για ποτήρια ανάμεσα από τα μπροστινά καθίσματα.
Στην οθόνη στο κέντρο του ταμπλό αναγράφονται ενδείξεις του trip computer, του ρολογιού, του ηχοσυστήματος και της εξωτερικής θερμοκρασίας.
Μοντέρνα σχεδίαση εμφανίζει το ταμπλό του Getz, στο οποίο η ποιότητα των υλικών έχει αναβαθμιστεί και ικανοποιεί, όπως αντίστοιχα ισχύει και για το φινίρισμα.

Τα καθίσματα με τις δίχρωμες επενδύσεις προσφέρουν καλή στήριξη, αλλά είναι σκληρά και δεν ευνοούν την άνεση σε πολύωρες διαδρομές.

 
 Νέο Hyundai i20 1,2
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα