Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/2/2009
TEST
Εις το όνομα της… οικολογικής συνείδησης
Κινητήρας - Επιδόσεις
Διαβάστηκε από 48155 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/2/2009
Υψηλή τεχνολογία σε μόλις 1,33 λίτρα
Ο κινητήρας Dual VVT-i των 1.329 κ.εκ., που γνωρίσαμε και στο Yaris, αποδίδει 97 δυναμομετρημένους ίππους και 131 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με το νέο 6τάχυτο κιβώτιο της εταιρείας. Οι επιδόσεις που προσδίδει στο αμάξωμα των 1.289 κιλών είναι αντάξιες εκείνου που αντικαθιστά, ενώ η κατανάλωση και οι εκπεμπόμενοι ρύποι είναι ιδιαίτερα χαμηλότεροι από εκείνον, όσο και γενικότερα για τα δεδομένα της κατηγορίας. Από τεχνικής σκοπιάς, ο κινητήρας είναι ελαφρύτερος κατά 13 κιλά σε σχέση με τον 1,4 λίτρων VVT-i που αντικαθιστά, κάτι που επιτεύχθηκε τόσο από την πιο συμπαγή του σχεδίαση, όσο και από τα ελαφρύτερα μηχανικά του μέρη (π.χ. τα έμβολα ζυγίζουν 180 γρ., έναντι 280 του 1,4 VVT-i). Το 6τάχυτο κιβώτιο είναι και εκείνο πιο ελαφρύ από το αντίστοιχο 5άρι του προηγούμενου κινητήρα, ενώ η κλιμάκωσή του -λόγω επιπλέον σχέσης- είναι πιο κοντή, με την 5η -αλλά ειδικότερα την 6η- σχέση να είναι overdrive, εξυπηρετώντας αποκλειστικά στην κατανάλωση.

 
 Toyota Auris 1,33 5d Optimal Drive
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας - Επιδόσεις