Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/4/2009
TEST
Δοκιμάζουμε το Peugeot 206+ 1,4
Κινητήρας - Επιδόσεις
Διαβάστηκε από 13723 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:14/4/2009
Με βασικό του γνώρισμα την ελαστικότητα
Το 206+ εφοδιάζεται με το γνωστό 4κύλινδρο κινητήρα των 1.360 κ.εκ. της Peugeot με τις 8 βαλβίδες (2 ανά κύλινδρο). Αν και παλαιάς κοπής, ο ΤU3JP κινητήρας εμφανίζει πολύ καλή ελαστικότητα σε όλο το φάσμα περιστροφής του και ικανοποιεί στη σβέλτη κίνηση του βάρους 980 κιλών του αμαξώματος, με τις επιδόσεις να κρίνονται σχετικά ικανοποιητικές. Μοναδικό του μειονέκτημα αποτελεί το γεγονός, ότι παράγει αυξημένα επίπεδα θορύβου σε υψηλές στροφές λειτουργίας, όπως άλλωστε συνέβαινε και σε όσα αυτοκίνητα έχει συναντηθεί. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με 5τάχυτο σφιχτής κλιμάκωσης κιβώτιο (που υπολείπεται σε αίσθηση), ενώ οι απαιτήσεις του σε καύσιμο ανέρχονται σε 6,3 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 150 γρ. CO2 ανά χλμ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)1.360
Κύλινδροι 4
Βαλβίδες 8
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)80/5.470
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)119/3.590
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)13,4
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)11,9
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.)20,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)173
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*6,3*
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)150*
100-0 χλμ./ώρα (μ.)43,1
Βάρος (κιλά)980
Χώρος αποσκευών285
*Μετρήσεις κατασκευαστή
Με τους 80 δυναμομετρημένους ίππους του, ο κινητήρας του 206+ ανταποκρίνεται πλήρως στα καθήκοντά του, προσφέροντας καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας και ικανοποιητικές επιδόσεις.

 
 Δοκιμάζουμε το Peugeot 206+ 1,4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας - Επιδόσεις
Οδική συμπεριφορά