Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/4/2009
TEST
«EVO» junior
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 21291 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/4/2009
Δυνατός και πολιτισμένος
Μεταξύ των πιο θετικών στοιχείων του Colt Ralliart είναι ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,5 λτ., ο οποίος διακρίνεται για τα πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας του και τη γραμμική του απόδοση. Οι 150 ονομαστικοί ίπποι και τα 210 Nm ροπής περνούν στο δρόμο χωρίς ξεσπάσματα ισχύος και το τράβηγμα ικανοποιεί από τις 2.000 σ.α.λ. και άνω, όμως τη δύναμή του την δείχνει περισσότερο μετά τις 3.000 σ.α.λ. Συγκριτικά με άλλα μικρά GT με την ίδια ισχύ, επιτυγχάνει τον καλύτερο χρόνο από στάση στα 100 χλμ./ώρα και από τις καλύτερες ρεπρίζ. Τέλος, από πλευράς θορύβου η χροιά του έχει την απαραίτητη "αγριάδα", αν και στις πολύωρες μετακινήσεις η σχετικά αυξημένη έντασή του ενδέχεται να ενοχλήσει τους επιβάτες.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)1.468
Κύλινδροι4
Βαλβίδες16
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*150/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*210/3.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)7,4
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)6,4
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.)8,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)210
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*6,8
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)161
100-0 χλμ./ώρα (μ.)38,3
Βάρος (κιλά)1.111
*Εργοστασιακές μετρήσεις
Γραμμικός, δυνατός και πολιτισμένος είναι ο turbo κινητήρας των 1,5 λτ., απόδοσης 150 ονομαστικών ίππων.

 
 Ανανεωμένο Mitsubishi Colt Ralliart 1,5
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο δρόμο
Εσωτερικό - χώροι
Κινητήρας