Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/6/2009
TEST
Νέο Peugeot 308 CC 1,6Τ 150HP
Θερινή πασαρέλα
Διαβάστηκε από 23609 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/6/2009
Το 308 CC κινείται με ασφάλεια και άνεση στα μακρινά ταξίδια
Ο αντικαταστάτης του 307 CC, το 308 CC, λανσάρεται την πιο κατάλληλη ίσως εποχή, η οποία ενδείκνυται για απογευματινές "ευάερες" βόλτες. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για ένα καινούργιο -και από τα πιο ελκυστικά σε σχεδίαση 2+2 θέσεων- μικρομεσαίο κουπέ κάμπριο αυτοκίνητο.
Η Peugeot έχει δημιουργήσει "σχολή" στην κατηγορία των κουπέ - κάμπριο αυτοκινήτων, η οποία ξεκινάει χρόνια πριν από το 1934, με το μοντέλο Eclipse. Στην πιο σύγχρονη ιστορία της επανήλθε το 2000, με το λανσάρισμα του πρώτου μικρού αυτοκινήτου με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή του 206 CC και κατόπιν, το 2003, ακολούθησε το 307 CC, το οποίο φέτος αντικαταστάθηκε από το καινούργιο 308 CC.
Με δυναμική και "σικ" σχεδίαση
Ο τομέας της σχεδίασης είναι -αν μη τι άλλο- από τους σημαντικότερους που εξετάζει ο αγοραστής ενός κουπέ κάμπριο αυτοκινήτου. Όσον αφορά στο καινούργιο 308 CC, είναι μάλλον απίθανο να αφήσει κάποιον αδιάφορο με την εξωτερική του εμφάνιση, η οποία συνδυάζει με αρμονικό τρόπο τα δυναμικά στοιχεία με την κομψότητα, έχοντας παράλληλα δόσεις πολυτέλειας. Κοιτώντας το από μπροστά, φανερώνει άμεσα τους δεσμούς του με το χάτσμπακ 308, αν και με μια προσεκτική ματιά παρατηρούνται διαφορές στα φωτιστικά σώματα και στον προφυλακτήρα. Ωστόσο, από το πλάι και πίσω είναι εντελώς διαφορετικό και διακρίνεται από την έντονα καμπύλη οροφή, τον υπερυψωμένο πίσω όγκο, τα φανάρια με το κόκκινο κάλυμμα και τις συστοιχίες λαμπτήρων LED, καθώς και τον προφυλακτήρα με το διαχύτη αέρα.
Από 22.950 ευρώ με 2 κινητήρες
Το 308 CC ξεκίνησε ήδη να πωλείται και προσφέρεται με το ατμοσφαιρικό και το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 1,6 λτ., ονομαστικής απόδοσης 120 και 150 ίππων αντίστοιχα. Η πρώτη έκδοση κοστίζει 22.950 ευρώ και στον εξοπλισμό περιλαμβάνει 6 αερόσακους, air condition, ηχοσύστημα, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις και προβολείς ομίχλης. Με το μοτέρ των 150 ίππων ξεκινάει από 26.200 ευρώ, αλλά με πληρέστερο εξοπλισμό.
Συν & Πλην
(+): Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, χώρος αποσκευών, επιδόσεις, ηχομόνωση
(-): Χώροι για τους πίσω επιβάτες (ειδικά για τα κεφάλια), μακριές διαδρομές επιλογέα ταχυτήτων, πληροφόρηση τιμονιού
Οροφή: 20 δλ. για να ανοίξει
Η μεταλλική οροφή του 308 CC αποτελείται από 2 τμήματα, τα οποία ανοίγουν και κλείνουν σε 20 δλ. (έναντι 25 δλ. στο 307 CC), με το πάτημα του διακόπτη που βρίσκεται δίπλα από το χειρόφρενο, κάτι που μπορεί να γίνει και εν κινήσει μέχρι τα 12 χλμ./ώρα. Η αναδίπλωση και ανάπτυξη της οροφής πραγματοποιείται μέσω 5 υδραυλικών μηχανισμών και μιας απομονωμένης από το περιβάλλον υλεκτροϋδραυλικής αντλίας. Το σύστημα αυτό ελέγχεται μέσω μιας νέας ηλεκτρονικής μονάδας, ενώ έχει δοθεί περισσότερη προσοχή στη στεγανότητα και στην ηχομόνωση, μέσω των νέων αεροστεγών ασφαλειών σε σχήμα "U".

 
 Νέο Peugeot 308 CC 1,6Τ 150HP
Στο δρόμο
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Εξοπλισμός -Τιμή - Τεχνικά χαρακτηριστικά - Βαθμολογία