Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/6/2009
TEST
Θερινή πασαρέλα
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 23609 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/6/2009
Ελαστικός, δυνατός και πολιτισμένος
Το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 1,6 λτ. με τον άμεσο ψεκασμό καυσίμου αποδίδει, σύμφωνα με την Peugeot, 150 ίππους και 240 Nm ροπής, ισχύς η οποία είναι σε θέση να κινήσει σε σβέλτους ρυθμούς το κουπέ-κάμπριο 308 τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει. Επιπλέον, το τράβηγμα και η ελαστικότητα που εμφανίζει από τις χαμηλές στροφές ικανοποιούν λόγω της απόδοσης της ροπής μόλις από τις 1.400 σ.α.λ. (σύμφωνα με την Peugeot), ενώ θετική είναι η απόκριση του μηχανικού συνόλου στο πάτημα του γκαζιού. Ακόμα, το εν λόγω μοτέρ διακρίνεται για τη γραμμική του απόδοση και την ευκολία του να ανεβάζει στροφές, ενώ η σχετικά μακριά 6η σχέση μετάδοσης "γεμίζει" εύκολα σε αυξομειώσεις ταχύτητας σε συνθήκες ταξιδιού.

 
 Νέο Peugeot 308 CC 1,6Τ 150HP
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο δρόμο
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Εξοπλισμός -Τιμή - Τεχνικά χαρακτηριστικά - Βαθμολογία