Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/12/2009
TEST
Spark(ling)* «Chevy»
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 185906 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/12/2009
Με έντονα νεανική σχεδίαση και προσεγμένη συναρμογή
Η μοντέρνα σχεδίαση του ταμπλό κερδίζει αμέσως τις πρώτες εντυπώσεις, όπως και η προσεγμένη συναρμολόγηση των επιμέρους επιφανειών.
Σχεδίαση
Τις πρώτες θετικές εντυπώσεις στο εσωτερικό του Spark "κλέβει" η αισθητική του ταμπλό, το οποίο, όπως και το αμάξωμα, χαρακτηρίζεται για την έντονα νεανική του εικόνα και την "ψαγμένη" σχεδίαση. Το πιο πρωτότυπο στοιχείο αφορά στον ασημί πίνακα οργάνων, που είναι τοποθετημένος πάνω στην κολόνα του τιμονιού και διαθέτει αναλογικό ταχύμετρο και ψηφιακές ενδείξεις για το στροφόμετρο και το δείκτη βενζίνης, θυμίζοντας αντίστοιχο μοτοσικλέτας. Παράλληλα, ευχάριστα αισθητικά γνωρίσματα συνιστούν η κυματοειδής σχεδίαση του ταμπλό και το τριάκτινο τιμόνι. Πρόσθετα, το διάκοσμο αναβαθμίζουν οι ασημί (ή κόκκινες αναλόγως την έκδοση) επενδύσεις στο ταμπλό και στις πόρτες, καθώς και η γυαλιστερή -στο χρώμα του γραφίτη- επένδυση της κεντρικής κονσόλας.
Ποιότητα
Και στον τομέα της ποιότητας το Spark τα πηγαίνει καλά, αφού τόσο τα υλικά όσο και το φινίρισμα είναι προσεγμένα. Όσον αφορά στις πλαστικές επιφάνειες που συναντώνται στην καμπίνα του Spark, έχουν καλή υφή, ενώ τα επιμέρους τμήματα του ταμπλό παρουσιάζουν πολύ καλή συναρμολόγηση. Ανθεκτικές δείχνουν με τη σειρά τους και οι υφασμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα, αν και θα θέλαμε να υπήρχε ύφασμα και σε ένα τμήμα των εμπρός -τουλάχιστον- θυρών.
Εργονομία
Πολύ καλή κρίνεται με τη σειρά της και η εργονομία που προσφέρει το εσωτερικό του νέου μίνι Chevrolet, αφού όλα τα χειριστήρια και οι διακόπτες βρίσκονται σε σωστά. Επίσης ο οδηγός θα βρει εύκολα τη θέση που τον βολεύει, μέσω και του ρυθμιζόμενου καθ’ ύψος τιμονιού, αλλά η έλλειψη υποποδίου μπορεί κάποιους αρχικά να τους ενοχλήσει. Σε επίπεδο αποθηκευτικών χώρων και θηκών, η καμπίνα του Spark είναι "γενναιόδωρη" αφού υπάρχουν πολλοί και κυρίως στις επενδύσεις των εμπρός θυρών και στο κάτω τμήμα της κεντρικής κονσόλας.
Τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος στο σπορτίφ σχεδίασης τιμόνι διευκολύνουν τον οδηγό.
Ο πίνακας οργάνων έχει πρωτότυπη σχεδίαση και παραπέμπει σε αντίστοιχους μοτοσικλετών.
Κομψά, πρακτικά και εύκολα στη χρήση είναι τα περιστροφικά χειριστήρια του κλιματισμού.
Στην καμπίνα του Spark υπάρχουν πολλές θήκες για μικροαντικείμενα, αποθηκευτικοί χώροι και θέσεις για μικρά μπουκάλια ή ποτήρια, όπως είναι στη βάση της κεντρικής κονσόλας, στις εμπρός πόρτες και στο ταμπλό.

 
 Νέο Chevrolet Spark 1,2
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Στην πόλη
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
To Spark στην… πασαρέλα
Από το Beat στο Spark
O ανταγωνισμός του Spark 1,2
Τεχνικά χαρακτηριστικά-Αναρτήσεις - Φρένα - Εξοπλισμός - Βαθμολογία