Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/12/2009
TEST
Spark(ling)* «Chevy»
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 185906 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/12/2009
Άνετο και με καλή οδική συμπεριφορά
To Spark βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, η οποία εξασφαλίζει πολύ καλή ακαμψία, ενώ η δομή των αναρτήσεων ακολουθεί την απλή, δοκιμασμένη και αξιόπιστη επιλογή με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Παράλληλα, σημείο αναφοράς αποτελεί το μεταξόνιο των 2.375 χλστ., το οποίο είναι από τα μακρύτερα μεταξύ των μίνι αυτοκινήτων. Χαρακτηριστικό που έχει θετικό αντίκτυπο με τη σειρά του στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, στην οποία θα αναφερθούμε παρακάτω, αφού πρώτα "εξετάσουμε" ένα από τα βασικά ζητούμενα για αυτοκίνητο πόλης, που είναι η παροχή όσο το δυνατόν καλύτερων ανέσεων.
Άνεση
Εκτός από την ευελιξία και τη φιλικότητα στην οδήγηση που χαρακτηρίζει το Spark στο δρόμο, διακρίνεται ακόμη και για την άνεση που προσφέρει, μέσω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησής του. Η τελευταία αμβλύνει με αποτελεσματικό τρόπο τις λακκούβες και τα μύρια μπαλώματα του οδοστρώματος, χωρίς να ταλαιπωρεί τους επιβάτες του, αφού δε μεταφέρονται στο εσωτερικό χτυπήματα και κραδασμοί. Μόνο σε πιο έντονα εγκάρσια σαμαράκια ο πίσω άξονας αναπηδά, χωρίς ωστόσο και πάλι να ενοχλεί. Παράλληλα, την προσφερόμενη άνεση ενισχύει με τη σειρά της και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, καθώς και η απουσία πάσης φύσεως ενοχλητικών τριγμών.
Οδική συμπεριφορά
Την πολύ καλή συνολικά εικόνα του Spark στο δρόμο ενισχύει με τη σειρά της και η ασφαλής οδική συμπεριφορά που παρουσιάζει τόσο στην πόλη, όσο και κατά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο ή σε επαρχιακές διαδρομές, σε πιο σβέλτους ρυθμούς. Ξεκινώντας από το σύστημα διεύθυνσης με την υδραυλική υποβοήθηση είναι ελαφρύ και με καλή αμεσότητα, διευκολύνοντας στην πόλη. Η σταθερότητα που παρουσιάζει το αμάξωμά του σε ταχύτητες γύρω στα 130 χλμ./ώρα είναι καλή, ωστόσο σε πιο υψηλές το αλάφρωμα του τιμονιού και η μαλακή ανάρτηση υπενθυμίζουν τον αστικό προσανατολισμό του Spark. Επιπλέον, σε δρόμους με στροφές και εφ’ όσον ο οδηγός επιδιώξει να εκμεταλλευτεί τα αποθέματα ισχύος του δυνατού κινητήρα, το αυτοκίνητο εμφανίζει τάσεις υποστροφής με το δεξί πεντάλ βαθιά πατημένο ή υπερστροφής με απότομο άφημα του γκαζιού πάνω στη στροφή, φαινόμενα που δεν εξελίσσονται απότομα και είναι ελεγχόμενα.
H ανάρτηση του Spark με τη μαλακή ρύθμιση εξασφαλίζει πολύ καλή άνεση, γεγονός που θα εκτιμηθεί δεόντως στους γεμάτους ανωμαλίες δρόμους.

Ο δυνατός κινητήρας των 1,2 λτ. ταιριάζει "γάντι" με τον αστικό χαρακτήρα του Spark, σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση.

Το ελαφρύ τιμόνι ευνοεί τους ελιγμούς και τις μανούβρες, με τον οδηγό να έχει ανά πάσα στιγμή τον έλεγχο του μίνι διαστάσεων αμαξώματος.

 
 Νέο Chevrolet Spark 1,2
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Στην πόλη
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
To Spark στην… πασαρέλα
Από το Beat στο Spark
O ανταγωνισμός του Spark 1,2
Τεχνικά χαρακτηριστικά-Αναρτήσεις - Φρένα - Εξοπλισμός - Βαθμολογία