Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/12/2009
TEST
Spark(ling)* «Chevy»
Παθητική ασφάλεια
Διαβάστηκε από 185906 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/12/2009
Το νέο μίνι αυτοκίνητο της Chevrolet είναι κατασκευασμένο στο μεγαλύτερο ποσοστό του (60%) από ατσάλι, με διάφορα επίπεδα ακαμψίας και ενσωματωμένες ζώνες παραμόρφωσης για την πιο αποτελεσματική απόσβεση των δυνάμεων κρούσης, που ασκούνται στα σώματα των επιβατών. Οι τελευταίοι προστατεύονται επίσης από τους στάνταρ μετωπικούς, πλευρικούς και αερόσακους οροφής και τους προεντατήρες ζωνών ασφαλείας. Πρόσθετα, τα κάτω άκρα του οδηγού κινδυνεύουν λιγότερο να τραυματιστούν, χάρη στο σύστημα των αποσπώμενων πεντάλ. Επιπλέον, υπάρχουν βάσεις πρόσδεσης παιδικών καθισμάτων ISOFIX πίσω, ενώ για τους πεζούς το εμπρός τμήμα του Spark έχει σχεδιαστεί κατά τέτοιον τρόπο, που να προστατεύει το κεφάλι από την πρόσκρουση με σκληρά σημεία του αμαξώματος ή του μπλοκ του κινητήρα, σε ενδεχόμενο σύγκρουσης. Επίσης στις τελευταίες δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP έλαβε 4 αστέρια - με υψηλή βαθμολογία στην προστασία των επιβατών.

 
 Νέο Chevrolet Spark 1,2
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Στην πόλη
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
To Spark στην… πασαρέλα
Από το Beat στο Spark
O ανταγωνισμός του Spark 1,2
Τεχνικά χαρακτηριστικά-Αναρτήσεις - Φρένα - Εξοπλισμός - Βαθμολογία