Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/12/2009
TEST
Το σημείο C
Kινητήρας
Διαβάστηκε από 12945 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/12/2009
Αρκετά δυνατός
Νιώθει πιο άνετος στις υψηλές στροφές, αλλά ο κινητήρας των 1,4 λίτρων είναι γραμμικός και οικονομικός.
Ο γνωστός 4κύλινδρος κινητήρας των 1.400 κ.εκ. απέδωσε στο δυναμόμετρό μας 99 ίππους στις 6.030 σ.α.λ. και 121 Nm ροπής στις 4.760 σ.α.λ. Δείχνει κάπως ράθυμος στις χαμηλές στροφές και δείχνει τα δόντια του -μαζί με αυξημένα ντεσιμπέλ και αρκετή τραχύτητα- ψηλά, αλλά σε κάθε περίπτωση κινεί σβέλτα το μπιζουδάκι της Fiat. Όταν μάλιστα ο οδηγός πατήσει το κουμπί Sport στην κεντρική κονσόλα, τότε η απόκριση στο γκάζι γίνεται ακόμη καλύτερη . Πάντως συνδυάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, που έχει θετικό επιλογέα και σωστή κλιμάκωση, ενώ έξτρα είναι το Start&Stop. Το σύστημα αυτό σβήνει αυτόματα τον κινητήρα σε ένα φανάρι ή στην κίνηση, μόλις μηδενιστεί η ταχύτητα κίνησης για μείωση της κατανάλωσης και κατά συνέπεια περιορισμό των εκπομπών C02. Φυσικά υπάρχει αυτόματη επανεκκίνηση με το πάτημα του συμπλέκτη.

 
 Fiat 500C 1,4 100 hp
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Η οροφή
Oδική συμπεριφορά
Eσωτερικό
Kινητήρας
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία