" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/1/2010
TEST
Peugeot 3008 1,6T
Πρόθυμο και… το σώμα
Διαβάστηκε από 34254 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/1/2010
Το τούρμπο και η έξτρα δύναμη εξασφαλίζουν στο crossover Peugeot 3008 το μπρίο που λείπει από τη μικρότερη έκδοση και που ταιριάζει στο ανήσυχο πνεύμα του.
Η "πιπεράτη" έκδοση του Peugeot 3008 με τους 150 ίππους δε διαφοροποιείται οπτικά από τη βασική, με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 120 ατμοσφαιρικών ίππων. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται πλέον σε 9,2’’ (13,9’’ το 120άρι), οι ρεπρίζ είναι κάτι παραπάνω από ζωντανές (60-100 με 4η 7,2’’ αντί 13,2’’) και η τελική φτάνει στα 201 χλμ./ώρα (αντί 185). Φυσικά, ούτε σε αυτή την έκδοση δεν προσφέρεται τετρακίνηση. Αντί αυτής, διατίθεται το σύστημα Grip Control (χρέωση 510 ευρώ). Αυτό ελέγχει και προσαρμόζει, μέσω του ESP, την πρόσφυση των εμπρός τροχών με βάση αντίστοιχα προγράμματα λειτουργίας, σε συνθήκες χιονιού, άμμου, λάσπης/χώματος, κανονικές και μια επιλογή για απενεργοποίηση του ESP μέχρι τα 50 χλμ./ώρα. Στην πράξη το Grip Control "δουλεύει" χάρη και στα ελαστικά "Mud + Snow" με τα οποία συνδυάζεται, αλλά δε συγκρίνεται φυσικά με τετρακίνηση. Παρά τα 170 χλστ. απόστασης από το έδαφος, το 3008 προορίζεται για την άσφαλτο και εκεί τα καταφέρνει πολύ καλά! Ο οδηγός κάθεται πανοραμικά, το τιμόνι είναι άμεσο και με σωστό βάρος, ο επιλογέας του 6τάχυτου κιβωτίου έχει μακριές διαδρομές αλλά δε σκαλώνει, ενώ η σταθερότητα του αυτοκινήτου είναι τονισμένη. Τα ελαστικά, λόγω Mud+Snow καταγωγής, έχουν την τάση να γλιστράνε, αλλά ο οδηγός δε θα έρθει σε δύσκολη θέση. Άλλωστε υπάρχει και το ΕSP, που καταστέλλει κάθε παρεκτροπή. Τα ελαστικά ευθύνονται και για την αυξημένη απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα (41,7 μ., αντί 38,9 στο 120άρι). Το γρήγορο 3008 είναι ήσυχο, με κορυφαία ποιότητα κύλισης και αξιοζήλευτη άνεση στο ταξίδι, χωρίς αυτό να μεταφράζεται σε μεγάλες κλίσεις, χάρη σύστημα Dynamic Roll Control. Είναι παθητικό υδραυλικό σύστημα με μια οριζοντίως τοποθετημένη μονάδα, που συνδέει τα πίσω αμορτισέρ και λειτουργεί σαν ένα τρίτο. Σε μια δεξιά στροφή π.χ αυξάνει τη συμπίεση στο αριστερό αμορτισέρ. Σε ευθεία τα δύο πίσω αμορτισέρ εμφανίζουν την ίδια απόσβεση.
Οι τιμές για το... ζωηρό 3008 ξεκινούν από τα 23.900 ευρώ. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 6 αερόσακους, ABS, ΕSP, Ηill Hold, διζωνικό κλιματισμό, υποβοηθούμενο τιμόνι, ηχοσύστημα, αισθητήρες παρκαρίσματος και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες.

 
 Peugeot 3008 1,6T
Κινητήρας
Εσωτερικό
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία


All about ηλιο-προστασία!

15 εκατομμύρια αυτοκίνητα κινούνται με CNG

Πως δεν θα τρίζουν πόρτες και καπό

Ξέρεις πως μπαίνουν οι ταχύτητες;

Η κίνηση στους δρόμους

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

Aναλυτικά το Mazda CX-30

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Πρώτη επαφή: Νέο Kia X Ceed

Yaris πενταετίας ή καινούργιο Aygo;

Ετοιμοπαράδοτο Jeep Renegade με 18.900 ευρώ

Ανανεωμένο Nissan Skyline

Μήπως να αγοράσεις τώρα και να μην περιμένεις;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORDAdvertisement: Kuga SUV με επιτόκιο από 1%

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »