Διαβάστηκε από 14924αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/2/2010
Σπορ και θέαμα
Με 525 ίππους και με το ESP απενεργοποιημένο, οι πλαγιολισθήσεις ισχύος είναι εξαιρετικά εύκολες στην υλοποίησή τους.
Αν και δε θα θεωρούσαμε ιδανική τη θέση οδήγησης της E63 AMG, αφού δε ρυθμίζεται τέλεια απέναντι στο τιμόνι και το μεσαίο υποβραχιόνιο εμποδίζει στις γρήγορες κινήσεις, η εμπειρία της οδήγησης είναι εντυπωσιακή. Μην περιμένετε κάτι αντίστοιχο της C63 AMG. H κορυφαία Ε δεν είναι, ούτε θέλει να είναι τόσο compact σε αίσθηση και ευελιξία.
Όμως, εν μέσω βροντών από την εξάτμιση, ο οδηγός -ανάλογα και με τη ρύθμιση του ESP- μπορεί να κινηθεί όπως θέλει. Με πλήρη ενεργοποίηση δεν αντιμετωπίζει θέμα, ενώ στο ESP Sport+ έχει την ευκαιρία να "παίξει" περισσότερο. Η πλήρης απενεργοποίηση απαιτεί εγρήγορση και καλή γνώση του ανάποδου τιμονιού, αφού οι πλαγιολισθήσεις -ακόμα και με 4η στο κιβώτιο- είναι συνηθισμένες σε δρόμους με μέτρια άσφαλτο. Η αρχική τάση στις στροφές είναι υποστροφική, που με λίγο γκάζι ζυγίζεται εύκολα. Με περισσότερο, μετατρέπεται σε θεαματικό κάψιμο ελαστικών και υπερστροφή. Ως έξτρα προσφέρεται και ελεγχόμενο διαφορικό εμπλοκής 40%. Στην ευθεία η σταθερότητα είναι εντυπωσιακή και η E63 AMG καταπίνει τα χιλιόμετρα σαν χαπάκια.
Οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων (Comfort, Sport και Sport+) θα καλύψουν τα περισσότερα γούστα, ενώ ακόμα και στην πιο σφιχτή ρύθμιση, η άνεση και η ποιότητα κύλισης δεν εξαφανίζονται. Το τιμόνι είναι ελάχιστα πιο ελαφρύ από ό,τι θα ζητούσαμε, αλλά δε στερείται αμεσότητας και ακρίβειας. Σε αυτό έχουν συμβάλει φυσικά και η ανασχεδιασμένη εμπρός ανάρτηση και το φαρδύτερο μετατρόχιο. Τέλος, η επιβράδυνση που εξασφαλίζουν τα 4 τεράστια αεριζόμενα δισκόφρενα είναι εντυπωσιακή και όσο διασκεδαστικό είναι να επιταχύνεις απολαμβάνοντας τον ήχο και το κόλλημα της πλάτης στο κάθισμα, άλλο τόσο είναι να φρενάρεις και να νιώθεις να πετάγονται τα μάτια σου στο παρμπρίζ…