Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/3/2010
TEST
Aurα αλλαγis
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 50675 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/3/2010
Οικονομικός και με καλές επιδόσεις
Το Dual VVT-i μηχανικό σύνολο των 1.329 κ.εκ. δεν υπέστη καμία τροποποίηση και διακρίνεται για το μικρό του όγκο και βάρος, καθώς και για το οικολογικό του προφίλ (χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2). Παράλληλα συνδυάζεται με σύστημα αυτόματης παύσης και επανεκκίνησης (Stop & Start), το οποίο εμφανίζει ιδιαίτερα ομαλή λειτουργία. Στο δρόμο οι 97 πραγματικοί ίπποι που αποδίδει το μοτέρ των 1,33 λτ. κινούν το Auris σε ικανοποιητικούς ρυθμούς, χωρίς να ενθουσιάζουν, γεγονός που αποδίδεται και στο μέτριο τράβηγμα και απόκριση στο πάτημα του γκαζιού. Στα συν είναι ο χαμηλής έντασης θόρυβος που φτάνει στην καμπίνα, όπως και ο εύχρηστος και με θετική αίσθηση επιλογέας του 6τάχυτου κιβωτίου, με την τελευταία σχέση να είναι overdrive προς όφελος της κατανάλωσης -ειδικά σε ταχύτητες ταξιδιού.

 
 Ανανεωμένο Toyota Auris 1,33 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας
Στο δρόμο
Χώροι
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία