Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/3/2010
TEST
Spacious Ve(n)ga* (*Vega είναι το πιο λαμπρό αστέρι του αστερισμού Lyra
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 43001 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/3/2010
Ελαστικός και πρόθυμος
Το μικρότερο μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ., με το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, που κινεί το Venga, αποδίδει 97 πραγματικούς ίππους (90 ανακοινώνει η Kia), προσφέροντας συνολικά αξιόλογες επιδόσεις. Γεγονός στο οποίο συμβάλλει και το σχετικά κοντής διάταξης κιβώτιο ταχυτήτων (με τον ασαφή όμως στο "κούμπωμα" επιλογέα), αλλά, από την άλλη πλευρά, περιορίζει την τελική ταχύτητα, η οποία είναι από τις χαμηλότερες της κατηγορίας. Από τα βασικά θετικά γνωρίσματα του κινητήρα αποτελεί η πολύ καλή απόκριση που εμφανίζει στο πάτημα του γκαζιού στις χαμηλές στροφές, όπως και η ελαστικότητά του, στοιχεία που προσμετρούν θετικά στην πόλη. Ωστόσο, πάνω από τις 4.000 σ.α.λ. περίπου, ο θόρυβος που παράγει το μοτέρ γίνεται αισθητός στο εσωτερικό, ενώ σε υψηλότερες στροφές χάνει τη ζωντάνια του.
Θόρυβος (db)
4η ταχ. 100 χλμ./ώρα71,5
5η ταχ. 100 χλμ./ώρα69,8
5η ταχ. 120 χλμ./ώρα73,3
5η ταχ. 140 χλμ./ώρα76,1
Ρελαντί46,4
Ο κινητήρας των 1,4 λτ., με τους 97 πραγματικούς ίππους, έχει καλό τράβηγμα και ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές.

Το 5τάχυτο κιβώτιο με τη σχετικά κοντή διάταξη ευνοεί τις επιταχύνσεις, αλλά ο επιλογέας προσφέρει μέτρια αίσθηση.

 
 Kia Venga 1,4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
2 βραβεία σχεδιασμού
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία
Συμπέρασμα