Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/5/2010
TEST
Η Ε-λίτ της αρχοντιάς
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 16429 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/5/2010
Ευχάριστη και άνετη
H ρύθμιση της ανάρτησης ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και ευχάριστης οδικής συμπεριφοράς.
Aπό τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι είναι προφανές πως τα σχεδόν 180 κιλά ενισχύσεων στο πλαίσιο, που στρατολογήθηκαν για να καλυφθεί το… κενό που αφήνει η αφαίρεση της μεταλλικής οροφής, έχουν πιάσει τόπο. Η Ε250 Cabriolet χαρακτηρίζεται λοιπόν από το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο, που ελάχιστα διαφέρει από αυτό της κουπέ σε θέμα ακαμψίας. Και αυτό είναι μόνο το πρώτο από τα θετικά στοιχεία του οδηγικού προφίλ της πανέμορφης Mercedes.
Mόνο αν το επιδιώξει ο οδηγός θα εμφανιστούν υπερστροφικές τάσεις και αυτές μόνο σε γλιστερό οδόστρωμα. Και πάλι όμως, το ESP καραδοκεί…
Στη συνέχεια έρχεται η ρύθμιση της ανάρτησης, που για άλλη μια φορά σε μοντέρνο αυτοκίνητο της εταιρείας ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και ευχάριστης οδικής συμπεριφοράς, που τονίζεται με ιδιαίτερη ευελιξία στις στροφές. Το τιμόνι έχει σωστό βάρος, τα φρένα δεν προβληματίζουν και αν δεν το προκαλέσεις επί τούτου, θέμα υπερστροφής δεν τίθεται. Είναι σπορτίφ; Μάλλον όχι. Όσο και αν έχει κλείσει η ψαλίδα με το… Μόναχο, η Ε250 Cabriolet έχει τον τρόπο της να δείχνει ότι δε συμπαθεί την ιδιαίτερη πίεση στις στροφές, χωρίς να σημαίνει πως ο οδηγός δε θα απολαύσει τόσο τις ήρεμες, όσο και τις πιο γρήγορες βόλτες του. Απλά, αν επιτεθεί για να αρπάξει από το γιακά τις στροφές, το τιμόνι θα δείξει να μην έχει την κοψιά που χρειάζεται, οι αναρτήσεις την αυτοκυριαρχία που απαιτείται και το σύνολο την ελαφρότητα που θα βοηθούσε! Πάντως, για πιο σπορ χαρακτηριστικά μπορεί κανείς να καταφύγει στο πάτημα του κουμπιού Sport από το έξτρα (με 1.850 ευρώ και συγκεκριμένες ζάντες) Advanced Agility, που σφίγγει τιμόνι-αναρτήσεις και "ξυπνάει" το αυτόματο κιβώτιο. Στην υπερβολή, το μερικώς απενεργοποιούμενο ESP θα επαναφέρει την τάξη. Αυτό όμως που θα λατρέψει κανείς στο αυτοκίνητο είναι το cruising στην παραλιακή, με την ποιότητα κύλισης να δίνει ρέστα. Και με το δεδομένο αυτό θα προτείναμε ανεπιφύλακτα την επιλογή της ανοιχτής από την κουπέ έκδοση, παρά τη διαφορά τιμής που αγγίζει τα 11.000 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση, οι επιβάτες απολαμβάνουν αποτελεσματική προστασία από τον αέρα και το AIRCAP δουλεύει αποτελεσματικά μέχρι τα 60-70 χλμ./ώρα τουλάχιστον. Μπορεί να καταστρέφει την αισθητική (δεν το βλέπεις όταν οδηγείς πάντως) και να εκτοξεύει τον αεροδυναμικό συντελεστή στο 0,37, με τα παράθυρα ανεβασμένα όμως γλιτώνει τους πίσω επιβάτες από το μαστίγωμα του αέρα -όχι όμως στο βαθμό που υπόσχεται η Mercedes…
Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι
Εμπρός ανάρτηση ψαλίδια βάσηςΓόνατα ΜακΦέρσον, και αντ. δοκός
Πίσω ανάρτησηΠολλαπλών συνδέσμων, αντ. δοκός
Εμπρός φρέναΑερ. δίσκοι
Πίσω φρέναΔίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.)38,4
Υποβοήθηση τιμονιούΥδραυλική
Στροφές τιμονιού2,5
Διάσταση ελαστικών235/40 R18

 
 Mercedes E250 CGI BlueEFFICIENCY Cabriolet
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας - Επιδόσεις
Οδική συμπεριφορά
Χώροι
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία