Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  31/5/2010
TEST
Έχει ταλέντο
Χώροι
Διαβάστηκε από 45257 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:31/5/2010
Ουσιαστικά διθέσιο
Πολύ καλή και σπορτίφ θέση οδήγησης, με αρωγό και το πολύ καλό ενιαίο κάθισμα.
Στα χαρτιά το CR-Z εμφανίζεται ως 2+2 κουπέ, αλλά στην πράξη τα πίσω καθίσματα μπορούν να φιλοξενήσουν μόνο πολύ μικρά παιδιά. Η πρόσβαση στα πίσω καθίσματα πάντως απαιτεί… ελαστικότητα, αφού τα εμπρός καθίσματα δε σύρονται αυτόματα μπροστά, όταν πέφτει η πλάτη τους. Να σημειωθεί πως στην Αμερική το CR-Z διατίθεται αποκλειστικά ως διθέσιο. Θέμα για τους δύο εμπρός επιβάτες δεν τίθεται, αφού θα βολευτούν ακόμα και αν είναι πάνω από 1,9 μ. Ικανοποιητικός για σπορ όχημα μπορεί να θεωρηθεί ο χώρος αποσκευών με 214 λτ., που μπορεί να φτάσει στα 382, με την πανεύκολη πτώση της πλάτης του πίσω καθίσματος. Στα παραπάνω προστίθενται και τα 19 λίτρα του κρυφού χώρου κάτω από το δάπεδο.
Τιμωρία είναι ουσιαστικά το πίσω κάθισμα για τους ενήλικες.
Ικανοποιητικός χώρος αποσκευών (231 λίτρα) για το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Με την εύκολη πτώση με μια κίνηση της πλάτης του πίσω καθίσματος, ο χώρος αποσκευών φτάνει στα 401 λίτρα.

 
 Honda CR-Z
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Από 22.990 ευρώ με απ΄ όλα
Εσωτερικό
Κινητήρας
Χώροι
Είναι όλα τα υβριδικά ίδια;
Στο δρόμο
Mαθήματα (υβριδικής) ιστορίας
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή