Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  31/5/2010
TEST
Έχει ταλέντο
Mαθήματα (υβριδικής) ιστορίας
Διαβάστηκε από 45257 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:31/5/2010
Eν έτει 1999, το τότε Honda Insight ήταν το πρώτο υβριδικό που πουλήθηκε στην Ευρώπη και στην Αμερική. Ήταν ένα 3θυρο αεροδυναμικό, πανάλαφρο κουπέ (838-891 κιλά), με φουτουριστικό σχεδιασμό και μήκος 3,945 μ. Χρησιμοποιούσε 3κύλινδρο κινητήρα 1.000 κ.εκ., 68 ίππων και ηλεκτροκινητήρα για το ΙΜΑ, ισχύος 14 ίππων. Ήταν διαθέσιμο με χειροκίνητο κιβώτιο ή CVT και κατανάλωνε μόλις 3,4 λίτρα / 100 χλμ., εκπέμποντας 80 γρ. CO2 / χλμ! Το σημερινό Insight, που παρουσιάστηκε το 2009 και έχει τον τίτλο του πιο φθηνού υβριδικού της αγοράς, διαθέτει εντελώς διαφορετική φιλοσοφία στο σχεδιασμό του αμαξώματος, μιας και είναι 5θυρο χάτσμπακ με μήκος 4,390 μ. και βάρος 1.237 κιλά. Διαθέτει φυσικά ΙΜΑ με θερμικό κινητήρα 1,3 λίτρων, απόδοσης 99 ίππων και το γνωστό -σε βοηθητικό ρόλο- ηλεκτροκινητήρα των 14 ίππων στις 1.500 σ.α.λ. και των 75 Nm στις 1.000 σ.α.λ., που όπως πάντα λειτουργεί βοηθητικά. Πριν από το σημερινό Insight, είχε παρουσιαστεί το 2003 (και κυκλοφορεί μέχρι σήμερα με ενδιάμεση ανανέωση το 2006) το υβριδικό Civic με κινητήρα φτωχού μίγματος 1,3, 85 PS και ηλεκτροκινητήρα 20 PS. Στην ανανεωμένη έκδοση, εκτός από τις απαλές σχεδιαστικές επεμβάσεις και την κατάργηση του χειροκίνητου κιβωτίου, η ισχύς του θερμικού κινητήρα έφτασε στους 93 ίππους. Σήμερα, το CR-Z γίνεται το τέταρτο και πιο σπορ υβριδικό αυτοκίνητο της Honda που έχει κυκλοφορήσει στην Ευρώπη.
Το πρώτο Honda Insight του 1999 είχε εντελώς φουτουριστικό σχεδιασμό.

Το σημερινό Ιnsight είναι πλέον ένα πεντάθυρο οικογενειακό χάτσμπακ.

Το υβριδικό Honda Civic προσφέρεται αποκλειστικά σε σεντάν αμάξωμα.

 
 Honda CR-Z
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Από 22.990 ευρώ με απ΄ όλα
Εσωτερικό
Κινητήρας
Χώροι
Είναι όλα τα υβριδικά ίδια;
Στο δρόμο
Mαθήματα (υβριδικής) ιστορίας
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή