Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/7/2010
TEST
Dε Sυμβιβάζεται
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 37164 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/7/2010
Αξιόμαχο και άνετο
Με δυο λόγια, το "μικρό" DS3 δείχνει άνετο, ισορροπημένο, με σπορτίφ και ανάλαφρο πάτημα.
Η επαναρύθμιση της ηλεκτρικής κρεμαγιέρας, οι επεμβάσεις στις αναρτήσεις -με γόνατα εμπρός και ημιάκαμπτο πίσω- και τα φαρδύτερα μετατρόχια σε σχέση με το C3, στο οποίο και βασίζεται, έφεραν στο προσκήνιο ένα μικρό αυτοκίνητο, που χαίρεσαι να οδηγείς. Τα ελαστικά υψηλότερου προφίλ σε σχέση με την κορυφαία έκδοση και η πιο ήπια ρυθμισμένη ανάρτηση κάνουν το "μικρό" DS3 πιο άνετο και φιλικό στην καθημερινή χρήση. Το τιμόνι είναι άμεσο και ακριβές, τα καθίσματα στηρίζουν σωστά και όλα αυτά τη στιγμή που το μπροστινό μέρος θα ανοίξει προοδευτικά την τροχιά του όταν πιεστεί. Το πίσω μέρος παραμένει παιχνιδιάρικο, αλλά το ESP που εμπλέκεται αυτόματα μετά τα 50 χλμ./ώρα, ακόμα και αν έχει απενεργοποιηθεί, δεν αφήνει περιθώρια. Με δυο λόγια, το "μικρό" DS3 δείχνει ισορροπημένο, με σπορτίφ και ανάλαφρο πάτημα. Το DS3 μπορεί να μην έχει το αλά go kart τιμόνι και το στήσιμο του Mini, αλλά σίγουρα δεν έχει και την ανάλογη αγριεμένη ποιότητα κύλισης και περιορισμένη άνεση. Τα χαμηλά επίπεδα θορύβου επίσης είναι σίγουρα κάτι που εκτιμάς στην καθημερινή οδήγηση.

 
 Citroen DS3 1,4 Vti
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία