Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/7/2010
TEST
Dε Sυμβιβάζεται
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 37164 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/7/2010
Toυ πάει!
Ελαστικός και με κορυφαία απόκριση, ο 1,4 VTi κινεί σβέλτα το "μικρό" DS3.
Εξελιγμένος σε συνεργασία με την BMW, ο κινητήρας 1,4 VTi δε διαθέτει κλασική πεταλούδα γκαζιού, αλλά μεταβλητό βύθισμα των βαλβίδων εισαγωγής, σε συνδυασμό φυσικά με μεταβλητό χρονισμό. Στο δυναμόμετρο έδειξε 104 ίππους και 134 Nm ροπής. Στην πράξη ταιριάζει απόλυτα στο DS3, όντας ελαστικός και με τονισμένη απόκριση. Σε συνδυασμό μάλιστα με το έξυπνα κλιμακωμένο 5άρι κιβώτιο (που όμως δεν έχει τον ίδιο καλό -σε αίσθηση και κούμπωμα- με το 6άρι του 1,6 THP), οι επιδόσεις είναι πολύ καλές τόσο από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ.), όσο και σε ρεπρίζ (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 11,0 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 17,5 δλ.). Η Citroen για την κατανάλωση υπόσχεται 5,8 λτ./100 χλμ.

 
 Citroen DS3 1,4 Vti
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία