Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/10/2010
TEST
Μονόδρομος
Κινητήρας - Επιδόσεις
Διαβάστηκε από 62023 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/10/2010
Τραχύς, αλλά αξιόμαχος
Δεν είναι ραφιναρισμένος στη λειτουργία του ο κινητήρας των 105 ίππων, είναι όμως ελαστικός και κινεί αξιοπρεπώς το τετρακίνητο Duster.

Ο 1.600άρης 16βάλβιδος κινητήρας, ισχύος 105 ίππων και ροπής 148 Nm στις 3.750 σ.α.λ., κινεί ικανοποιητικά το τετρακίνητο Duster, επικουρούμενος και από το ιδιαίτερα "κοντό" κιβώτιο των 6 σχέσεων με τον αποδεκτής αίσθησης επιλογέα. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 13,2 δλ, ενώ οι ρεπρίζ είναι αρκετά ζωντανές (60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η σε 8,8/11,8 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η σε 13,4/20,7 δλ.). Ο κινητήρας σίγουρα δεν είναι ο πιο ραφιναρισμένος που μπορεί να αγοράσει κανείς, είναι όμως ελαστικός στις κρίσιμες χαμηλές στροφές και σύμφωνα με την Dacia, απαιτεί 8,0 λτ./100 χλμ.
Το σύστημα τετρακίνησης αλλά και η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων προέρχονται από το Nissan Qashqai. Αυτό μεταφράζεται στην ύπαρξη ηλεκτρομαγνητικού συμπλέκτη πριν από το πίσω διαφορικό. Το σύστημα τετρακίνησης έχει 3 λειτουργίες: 2WD για κίνηση μόνο εμπρός, AUTO για αυτόματη εμπλοκή της τετρακίνησης σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης των εμπρός τροχών και 4WD Lοck για αυξημένες απαιτήσεις εκτός δρόμου, αφού ο συμπλέκτης "κλειδώνει" και η ροπή κατανέμεται σχεδόν ισόποσα στους δύο άξονες.
Θόρυβος (db)
5η ταχ. 100 χλμ./ώρα71,7
6η ταχ. 100 χλμ./ώρα70,5
6η ταχ. 120 χλμ./ώρα72,5
6η ταχ. 140 χλμ./ώρα76,2
2α Μax80,4
Ρελαντί46,4

 
 Dacia Duster 1,6 4x4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας - Επιδόσεις
Εσωτερικό
Στο δρόμο
Χώροι
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία