Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/11/2010
TEST
Η εξέλιξη του σκορπιού
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 18887 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/11/2010
Η εξωτερική εμφάνιση του Abarth Punto Evo "φωνάζει" για τη διαφορετικότητα του μοντέλου.
Στο μηχανικό επίπεδο, το νέο Abarth Punto Evo χρησιμοποιεί τον πρόσφατο turbo κινητήρα των 1,4 λίτρων τεχνολογίας MultiAir της Fiat, ο οποίος εδώ αποδίδει 165 ίππους στις 5.500 στροφές. Το μοτέρ αυτό με επιλεγμένο το "Sport" στον ειδικό διακόπτη μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων διακρίνεται για την άμεση απόκρισή του στο πάτημα του γκαζιού, όπως επίσης και για το "μεστό" του τράβηγμα, χαρίζοντας κατά συνέπεια πολύ καλά νούμερα επιτάχυνσης. Το κιβώτιο, από την πλευρά του, είναι μηχανικό 6 σχέσεων και λόγω της σφιχτής του κλιμάκωσης βοηθά στις επιδόσεις. Σε επίπεδο κατανάλωσης, το νέο μοτέρ συμβάλλει στη μείωσή της σε σχέση με τον 1,4 T-Jet του Abarth Grande Punto, όμως το νούμερο των 6,0 λτ./100 χλμ. που ανακοινώνει η Fiat, είναι πολύ αισιόδοξο.

 
 Abarth Punto Evo
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Eσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή