Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/11/2010
TEST
Τα κάνει όλα…
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 26589 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/11/2010
Ικανότατη σε στροφές
Η κορυφαία έκδοση της Giulietta εφοδιάζεται με turbo κινητήρα 1,75 λίτρων απόδοσης 235 ίππων και αν και η γρηγορότερη, δε διαφέρει σε τίποτα από τις μικρές της αδελφές, παραμένοντας
Όπως είπαμε, στην έκδοση με τους 235 ίππους, η Giulietta δε διαφέρει σημαντικά σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς από τις μικρότερες. Έτσι παρουσιάζεται σταθερή, άμεση και γρήγορη ενώ παρά τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση, η άνεση των επιβατών κυμαίνεται σε καλά επίπεδα. Η αποτελεσματικότητά της σε οριακούς ρυθμούς είναι παροιμιώδης και σε κανένα σημείο δεν "αγχώνει" τον οδηγό της, με το VDC και το εμπρός ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2 (επιλογή του D.N.A. στη θέση Dynamic) να συμβάλλουν στη διατήρηση υψηλών επιπέδων πρόσφυσης και στην εξάλειψη της όποιας υποστροφικής διάθεσης εμφανίσει ο εμπρός άξονας, λόγω της αυξημένης ισχύος και ροπής. Τέλος, η αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης είναι πολύ καλή, όπως και από τα μεγαλύτερα φρένα που εφοδιάζουν αυτή την έκδοση.

 
 Alfa Romeo Giulietta 1,75 Quadrifoglio Verde
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας
Οδική συμπεριφορά
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός-Τιμή