Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/4/2011
TEST
Σε νέα βάση....
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 23798 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/4/2011
Σίγουρο και στιβαρό
Η νέα αρχική έκδοση 85 ίππων του γνώριμου πλέον 1.200 TSI κινητήρα ταιριάζει, και αυτή, γάντι στο Golf. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο DSG, 7 σχέσεων, το μικρομεσαίο VW προσφέρει 
αξιόλογες επιδόσεις, μικρή 
κατανάλωση και χαμηλά
τέλη κυκλοφορίας.
Το Golf με το νέο κινητήρα 1,2 ΤSI 85 ίππων μπορεί να μην προσφέρει σπορτίφ οδηγικές συγκινήσεις, είναι όμως ικανοποιητικά σβέλτο και ιδιαίτερα άνετο.
Το βασικό πλεονέκτημα στην οδική συμπεριφορά του Golf είναι ο ιδιαίτερα προοδευτικός και προβλέψιμος χαρακτήρας του. Η ανάρτηση είναι ιδανικά ρυθμισμένη προσφέροντας πολύ καλά επίπεδα άνεσης αλλά και ισορροπημένες αντιδράσεις στο αμάξωμα. Το σύστημα διεύθυνσης ικανοποιεί απόλυτα και τα φρένα του αποδεικνύονται ιδιαίτερα καλά, αφού ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε 39,8 μέτρα. Το βέβαιο είναι πως ο αρκετά "ραφιναρισμένος" χαρακτήρας του Golf στο δρόμο σε συνταίριασμα με το αξιόλογο μοτέρ των 85 ίππων, δεν αποτελούν συνδυασμό ικανό να προσφέρει σπουδαία και σπορτίφ οδηγική απόλαυση. Τα εν λόγω συστατικά όμως, συνθέτουν ένα πραγματικά πολιτισμένο και ολοκληρωμένο μικρομεσαίο μοντέλο.

 
 Νέο VW Golf 1,2 TSI 85PS 5D DSG7
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο δρόμο
Εσωτερικό - Χώροι
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία