Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/4/2011
Συγκριτικό Test
Art Nouveau!
Κινητήρες
Διαβάστηκε από 36497 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/4/2011
Τα οφέλη του turbo…
Οι εκπρόσωποι της Νέας Τέχνης στη μεσαία κατηγορία ανανεώνονται μερικώς ή και ολικώς δημιουργώντας ένα πολύ ενδιαφέρον δίδυμο. Ποιος όμως από τους δύο καταφέρνει να εκπροσωπεί με τον καλύτερο τρόπο τα μοναδικά χαρακτηριστικά του γαλλικού αυτού κινήματος, αλλά και παράλληλα, να εφαρμόσει και τα 
κύρια χαρακτηριστικά άλλων καλλιτεχνικών κινημάτων, όπως είναι ο γερμανικός ρεαλισμός;
Ο 1.600άρης turbo κινητήρας των 156 ίππων της BMW και της PSA Peugeot-Citroen "αναπαύεται" κάτω από το καπό και των δύο μοντέλων (φωτό το 508), συνδυάζοντας πολύ καλή απόδοση και σχετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Τα δύο γαλλικά αυτοκίνητα χρησιμοποιούν για την κίνησή τους τον ίδιο κινητήρα turbo των 1,6 λίτρων, που έχει προκύψει από συνεργασία μεταξύ της BMW και της PSA Peugeot-Citroen. Το μοτέρ αυτό με άμεσο ψεκασμό και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, αποδίδει τη μέγιστη ροπή του από το χαμηλό κιόλας φάσμα των στροφών, με αποτέλεσμα να κινεί με ευκολία και άνεση τα δύο - βαριά - μοντέλα. Αυτό αποτυπώνεται και στις μετρήσεις μας, εκεί όπου, τόσο το 508, όσο και το C5, είναι από τα πιο γρήγορα της κατηγορίας, με παραπλήσιες επιδόσεις σε όλες τις επιταχύνσεις. Το κιβώτιο επίσης και στις δύο περιπτώσεις είναι το ίδιο, 6άρι μηχανικό, με σχετικά μακριά κλιμάκωση και διαφορά στην αίσθηση κατά το "κούμπωμα" των σχέσεων υπέρ του 508. Στο μοντέλο της Peugeot επίσης, ο συνδυασμός αυτός εξασφαλίζει και τη χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2 μεταξύ των δύο.

 
 Ανανεωμένο Citroen C5 1,6 THP VS Peugeot 508 1,6 THP
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Η ανάρτηση Hydractive III+ του C5
Στο δρόμο
Κινητήρες
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά