• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/4/2011
Συγκριτικό Test
Art Nouveau!
Η ανάρτηση Hydractive III+ του C5
Διαβάστηκε από 36497 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/4/2011
Στις εκδόσεις Prestige (δοκιμής) και Exclusive του C5, υπάρχει στάνταρ η υδροενεργητική ανάρτηση Hydractive III+, που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να μεταβάλει με το πάτημα ενός διακόπτη την απόσβεση των αμορτισέρ. Υπάρχουν δύο επιλογές, η Normal και η πιο σφιχτή Sport. Επίσης και σε αυτή τη γενιά του συστήματος, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων αποστάσεων του αμαξώματος από το έδαφος (επιλέγονται μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο), ξεκινώντας από τη χαμηλότερη για ευκολότερη φόρτωση ογκωδών αντικειμένων και συνεχίζοντας στην ψηλότερη (φωτό), για αλλαγή τροχού χωρίς τη βοήθεια "γρύλου".
Οι εκπρόσωποι της Νέας Τέχνης στη μεσαία κατηγορία ανανεώνονται μερικώς ή και ολικώς δημιουργώντας ένα πολύ ενδιαφέρον δίδυμο. Ποιος όμως από τους δύο καταφέρνει να εκπροσωπεί με τον καλύτερο τρόπο τα μοναδικά χαρακτηριστικά του γαλλικού αυτού κινήματος, αλλά και παράλληλα, να εφαρμόσει και τα 
κύρια χαρακτηριστικά άλλων καλλιτεχνικών κινημάτων, όπως είναι ο γερμανικός ρεαλισμός;
Οι εκπρόσωποι της Νέας Τέχνης στη μεσαία κατηγορία ανανεώνονται μερικώς ή και ολικώς δημιουργώντας ένα πολύ ενδιαφέρον δίδυμο. Ποιος όμως από τους δύο καταφέρνει να εκπροσωπεί με τον καλύτερο τρόπο τα μοναδικά χαρακτηριστικά του γαλλικού αυτού κινήματος, αλλά και παράλληλα, να εφαρμόσει και τα 
κύρια χαρακτηριστικά άλλων καλλιτεχνικών κινημάτων, όπως είναι ο γερμανικός ρεαλισμός;

 
 Ανανεωμένο Citroen C5 1,6 THP VS Peugeot 508 1,6 THP
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Η ανάρτηση Hydractive III+ του C5
Στο δρόμο
Κινητήρες
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά