Διαβάστηκε από 28824αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:26/4/2011
Παρουσίαση το 2012
Δύο νέες εκδόσεις αμαξώματος του Insignia θα προσθέσει η Opel στη γκάμα της, τονίζοντας έτσι εμφατικά την παρουσία της στη μεσαία κατηγορία. Το 2012 λοιπόν και μετά από 4θυρο/5θυρο και Insignia SW, θα δούμε για πρώτη φορά και Insignia Coupe, αλλά και Cabrio. Τo πρώτο, θα βασιστεί στο πρωτότυπο GTC Concept του 2007, τον προάγγελο δηλαδή του Insignia και αναμένεται να ξεχωρίζει για την ιδιαίτερα ελκυστική του εμφάνιση. Αντίστοιχη θα είναι και η εικόνα του Cabrio μοντέλου που θα φέρει πιθανότατα μεταλλική, ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή και εσωτερικό 2+2 θέσεων. Οι κινητήρες και των δύο μοντέλων θα προέλθουν από τη γκάμα του 4θυρου Insignia, με την έμφαση να δίνεται στον 1,6 turbo των 180 ίππων και στον 2λιτρο turbo με τα 220 "άλογα".
Η κουπέ έκδοση αμαξώματος του Insignia θα τονίσει το σπορ του χαρακτήρα του μεσαίου μοντέλου της Opel.
Το νέο Insignia Cabrio θα απευθυνθεί στο κοινό της μεσαίας κατηγορίας, που αναζητά την "ανοικτή ελευθερία" ενός μοντέλου του είδους.