Διαβάστηκε από 19615αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/5/2011
Ακόμη και χωρίς τετρακίνηση σε διαδρομές με πατημένο χώμα τα καταφέρνει μια χαρά
To αμάξωμα της GLK χαρακτηρίζεται για το "τετραγωνισμένο" του σχήμα, κάτι που ενστικτωδώς καταφέρνει να ενισχύσει τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Στο εμπρός τμήμα το βλέμμα εστιάζει στη μεγάλη μάσκα με τις οριζόντιες γρίλιες, ενώ στο πλάι χαρακτηρίζεται από το μακρύ καπό, τους τονισμένους θόλους των τροχών και τις έντονες νευρώσεις. Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι τα 4.520x1.840x1.698 χιλ. για ΜxΠxΥ, και 2.755 χιλ. για το μεταξόνιο, ενώ ο χώρος των αποσκευών ξεκινά από τα 450 λίτρα (κάτω από το επίπεδο δάπεδο υπάρχουν άλλα 86 λτ. για μικροαντικείμενα) και φτάνει έως τα 1.550 λίτρα.
Η GLK στο εσωτερικό της διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα κατασκευής και την εργονομία της
Η καμπίνα των επιβατών της GLK ξεχωρίζει για τις επίπεδες επιφάνειες, που υπάρχουν στο ταμπλό και στην κεντρική κονσόλα και θεωρείται κάπως πιο συντηρητικής σχεδίασης. Η ποιότητα όμως και η συναρμογή είναι κορυφαίες, ενώ ξεχωρίζουν οι επενδύσεις αλουμινίου. Από πλευράς εργονομίας, ο οδηγός δε θα συναντήσει κάποια "ιδιαιτερότητα", καθώς όλα τα επιμέρους χειριστήρια βρίσκονται σε σωστές θέσεις και αποστάσεις.
Κινητήρας
O κινητήρας των 2.143 κ.εκ. αποδίδει 143 ίππους στις 3.200 στροφές και ροπή 350 Nm από τις 1200 στροφές. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο 7άρι G-Tronic. Με το χειροκίνητο κιβώτιο τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 195 χλμ./ώρα. Με το αυτόματο οι αντίστοιχες τιμές διαμορφώνονται σε 10,8 δευτερόλεπτα και 190 χλμ./ώρα. αντίστοιχα. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται σε 5,8 λίτρα/100 χλμ.(6.3 λίτρα για το G-Tronic) και οι εκπομπές ρύπων CO2 σε 153 γρ./χλμ.(164 γρ./χλμ για το G-Tronic).
Στο δρόμο
Στην άσφαλτο, η GLK διατηρεί τα κύρια χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων της εταιρείας, δηλαδή την πολύ καλή άνεση και κορυφαία ποιότητα κύλισης. Το ευχάριστο εδώ είναι ότι αυτά συνδυάζονται και με μια πολύ ασφαλή οδική συμπεριφορά, ανεξαρτήτως διαδρομής, ενώ ειδικά σε δρόμο με στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρές. Εκτός δρόμου τώρα, εξασφαλίζεται απρόσκοπτη κίνηση, κυρίως σε διαδρομές με πατημένο χώμα, ενώ, παράλληλα, η άνεση από την ανάρτηση είναι πολύ καλή. Μόνο οι μικρές διαδρομές του συστήματος ανάρτησης ορίζουν την εξερεύνηση πιο δύσκολων κομματιών, και φυσικά η έλλειψη τετρακίνησης. Το σύστημα διεύθυνσης, τέλος, με μεταβαλλόμενη ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση, έχει σχετικά ελαφριά αίσθηση αλλά καλή αμεσότητα.
Τιμές
Από 44.350¤ ξεκινούν οι τιμές του μοντέλου. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων ESP, μετωπικοί αερόσακοι με ενεργοποίηση πολλαπλών σταδίων, αερόσακοι πλευρικοί και λεκάνης οδηγού /συνοδηγού, παραθύρων και γονάτων οδηγού, ενεργά προσκέφαλα, σύστημα διεύθυνσης Agility Control, κλιματισμός και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.