Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/6/2011
Παρουσίαση
Σε άγρια εδάφη με 4 SUV
Διαβάστηκε από 22265 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/6/2011
Επιλέγουμε 2 τετρακίνητα, και 2 δικίνητα εκτός δρόμου οχήματα και εκδράμουμε, ανακαλύπτοντας τις ικανότητες τους. Σε κάθε περίπτωση επιλέγουμε διαδρομές που αυτό το διάστημα είναι πολύ επίκαιρες, και που ταιριάζουν στην κάθε κατασκευή. Πρόκειται για τη Mercedes ML, το Skoda Yeti, το Peugeot 5008, και το Mitsubishi ASX.
Επιλέγουμε 2 τετρακίνητα, και 2 δικίνητα εκτός δρόμου οχήματα και εκδράμουμε, ανακαλύπτοντας τις ικανότητες τους. Σε κάθε περίπτωση επιλέγουμε διαδρομές που αυτό το διάστημα είναι πολύ επίκαιρες, και που ταιριάζουν στην κάθε κατασκευή. Πρόκειται για τη Mercedes ML, το Skoda Yeti, το Peugeot 5008, και το Mitsubishi ASX.
Λίγο πριν την εκκίνηση του εθνικού μας αγώνα, πήραμε τέσσερα μοντέλα, εκ των οποίων τα δύο έχουν την κίνηση εμπρός, και τα άλλα δύο πίσω, και εξορμήσαμε στις φυσικές ομορφιές της Στερεάς Ελλάδας και της Πελοποννήσου. Εκεί όπου, οι «θεοί» του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι δίνουν αυτή την ώρα τη μάχη με το χρόνο και τις κακοτοπιές των ειδικών διαδρομών του εθνικού μας αγώνα. Μπορεί να μην έχει σούπερ ειδική, έχει όμως νυχτερινή, κάτι που έχουμε να δούμε σχεδόν 20 χρόνια!
Οι Αγ. Θεόδωροι είναι μια από τις κλασικές ειδικές του αγώνα, που έχει τα πάντα. Ήταν το καλύτερο χωμάτινο πρόγευμα, που θα μπορούσαμε να έχουμε. Οι προβλέψεις για αίθριο καιρό επιβεβαιώθηκαν απόλυτα και σαν αποτέλεσμα, ο ανοιξιάτικος (μάλλον καλοκαιρινός) ήλιος ήταν συνεχώς σύντροφός μας. Το ξερό χώμα φυσικά προκαλεί σκόνη, που για κάποιους είναι ενοχλητική. Για εμάς όμως, σε μια τέτοια περιπέτεια, ήταν μάλλον τροφή. Τα πρώτα 4 χλμ. των Αγ. Θεοδώρων αποτελούν την ειδική Νέο Λουτράκι για να ακολουθήσει η ειδική Νέα Πίσσια που ολοκληρώνει το αγωνιστικό μενού της τρίτης ημέρας.
Οι συνεχείς εναλλαγές εδαφών στις ειδικές της Πελοποννήσου (Κλένια, Γυμνό και Κεφαλάρι) ήταν ό,τι καλύτερο για τις δοκιμές μας. Κανένα τετρακίνητο δεν αντιμετώπισε πρόβλημα, ενώ ακόμα και δικίνητα crossover ξεπέρασαν με απόλυτη αξιοπρέπεια τις δοκιμασίες. Η συνάντηση μας με το γκρέιντερ που καθάριζε τις ειδικές διαδρομές για λογαριασμό της οργάνωσης, είναι ενδεικτική των «σπαστηριών» που συναντήσαμε στην αρχή της Κλένιας. Όμως, με την τύχη στο πλευρό μας, ξεφύγαμε δίχως κάποιο απρόοπτο συμβάν, όπως ένα σκασμένο ελαστικό… Οι δασικοί δρόμοι στο Γυμνό και το Κεφαλάρι, μας έκαναν να θυμηθούμε και πάλι πόσο όμορφη είναι η ελληνική φύση, ενώ οι θρυλικές διαδρομές της Θήβας, της Ελάτειας, του Ελευθεροχωρίου και του Ρεγκινίου, μας έβαλαν για τα καλά στο "τριπάκι" των παλαιότερων Γύρων και φυσικά των αγωνιστικών Ακρόπολις. Παρακάτω διαβάστε πως τα πήγαν στα σκληροτράχηλα εδάφη τα τέσσερα μοντέλα μας.

 
 
Mercedes-Benz ML 350
Mitsubishi ASX 1,6
Peugeot 3008 1,6 THP
Skoda Yeti 1,8TSI 4X4