ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/6/2011
Παρουσίαση
Σε άγρια εδάφη με 4 SUV
Peugeot 3008 1,6 THP
Διαβάστηκε από 22265 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/6/2011
Ανήσυχο… πνεύμα!
Επιλέγουμε 2 τετρακίνητα, και 2 δικίνητα εκτός δρόμου οχήματα και εκδράμουμε, ανακαλύπτοντας τις ικανότητες τους. Σε κάθε περίπτωση επιλέγουμε διαδρομές που αυτό το διάστημα είναι πολύ επίκαιρες, και που ταιριάζουν στην κάθε κατασκευή. Πρόκειται για τη Mercedes ML, το Skoda Yeti, το Peugeot 5008, και το Mitsubishi ASX.
2WD
Με το δυνατό 1.600άρη τούρμπο κινητήρα των 156 ίππων και το αποτελεσματικό στη λειτουργία σύστημα Grip Control, το crossover της Peugeot πέρασε χωρίς δυσκολία, ακόμα και σημεία που έδειχναν απροσπέλαστα.
Πώς τα πήγε στις ειδικές
Από τις εκπλήξεις του φετινού γύρου Ακρόπολις ήταν το 3008 1,6 THP που, με 170 χλστ. απόσταση από το έδαφος, προσπέλασε με απόλυτη επιτυχία όλα τα πιθανά εκτός δρόμου εμπόδια, ενώ κινήθηκε με άνεση στις στρωτές διαδρομές.
Μεγάλοι σύμμαχοί του αποδείχτηκαν ο δυνατός και γραμμικός turbo κινητήρας των 1,6 λτ. καθώς και το σύστημα Grip Control που συνδυάζεται αποκλειστικά με ελαστικά "Mud + Snow".
Όσον αφορά στο Grip Control, έχει πέντε επιλογές λειτουργίας, τις
Standard mode για καθημερινή οδήγηση, Snow mode για οδήγηση
στο χιόνι, Sand mode για εκκίνηση σε άμμο, All terrain mode για λάσπη, σκόνη, υγρό γρασίδι και ESP off mode.
Επιλέγουμε 2 τετρακίνητα, και 2 δικίνητα εκτός δρόμου οχήματα και εκδράμουμε, ανακαλύπτοντας τις ικανότητες τους. Σε κάθε περίπτωση επιλέγουμε διαδρομές που αυτό το διάστημα είναι πολύ επίκαιρες, και που ταιριάζουν στην κάθε κατασκευή. Πρόκειται για τη Mercedes ML, το Skoda Yeti, το Peugeot 5008, και το Mitsubishi ASX.
To τρίπτυχο δυνατός κινητήρας - σύστημα Grip Control - ελαστικά Mud + Snow, "δούλεψε" αποτελεσματικά στις πιο δύσβατες διαδρομές του ράλι Ακρόπολις.
Ειδικά δε με τις 2 τελευταίες επιλογές, το 3008 κατάφερνε και περνούσε από τις λάσπες δίχως να σπινάρει ανεξέλεγκτα, γεγονός που το βοηθούσε (σε συνεργασία και με τα ανάλογα ελαστικά) να μην κολλήσει. Πολύ καλό είναι και στην άσφαλτο, αφού καλύπτει με σιγουριά και ξεκούραστα τις μακρινές αποστάσεις, με τους επιβάτες να απολαμβάνουν πολύ καλή ορατότητα.
Κινητήρας
Το άμεσου ψεκασμού μηχανικό σύνολο βενζίνης των 1,6 λτ. με twin scroll τούρμπο και απόδοση 161 δυναμομετρημένων ίππων έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την BMW και κινεί γρήγορα το 3008. Είναι γραμμικό, με άμεση απόκριση και άφθονη ροπή πάνω από τις 1.500 σ.α.λ., και δε δυσκολεύεται να ανεβάσει στροφές μέχρι τα "κόκκινα", ενώ παράλληλα η κατανάλωσή του είναι λογική και ο θόρυβος που φτάνει στην καμπίνα δεν ενοχλεί.
Εξοπλισμός - Τιμή
ESP, 6 αερόσακοι, 4 ηλ. παράθυρα, ηλ. καθρέπτες, 2ζωνικός κλιματισμός, ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι, ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης και cruise control. Τιμή από: 25.070 ευρώ Τιμή με απόσυρση: 23.640 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά 3008 1,6 THP: Κυβισμός (κ.εκ.) 1.598 Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 161/5.820 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 282/2.700 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,2 60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) 7,2 80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) 10,6 Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 201 Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* 7,4 Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 176 Βάρος (κιλά) 1.490 *Εργοστασιακές τιμές

 
 
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Mercedes-Benz ML 350
Mitsubishi ASX 1,6
Peugeot 3008 1,6 THP
Skoda Yeti 1,8TSI 4X4