Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/6/2011
Παρουσίαση
Σε άγρια εδάφη με 4 SUV
Skoda Yeti 1,8TSI 4X4
Διαβάστηκε από 22265 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/6/2011
«All Around Vehicle»
Επιλέγουμε 2 τετρακίνητα, και 2 δικίνητα εκτός δρόμου οχήματα και εκδράμουμε, ανακαλύπτοντας τις ικανότητες τους. Σε κάθε περίπτωση επιλέγουμε διαδρομές που αυτό το διάστημα είναι πολύ επίκαιρες, και που ταιριάζουν στην κάθε κατασκευή. Πρόκειται για τη Mercedes ML, το Skoda Yeti, το Peugeot 5008, και το Mitsubishi ASX.
4WD
Στην άσφαλτο ή στο χώμα, το τετρακίνητο Skoda Yeti αναδεικνύει έναν συμπαγή και ολοκληρωμένο χαρακτήρα, που του δίνει δίκαια τον παραπάνω τίτλο.
Πώς τα πήγε στις ειδικές
Το Yeti, για μια ακόμη φορά, μας ικανοποίησε απόλυτα. Το SUV της Skoda συμπεριφέρεται παραδειγματικά, τόσο εντός, όσο και εκτός της ασφάλτου, παρουσιάζοντας ουδετερότητα και γεμίζοντας με σιγουριά τον οδηγό του. Έμφαση πρέπει να δώσουμε στην ιδανική ρύθμιση που έχει η ανάρτησή του, φιλτράροντας τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων με αποτελεσματικό τρόπο, ακόμα και σε "σκληρά" σημεία, που συχνά συναντήσαμε στις ειδικές του Ακρόπολις. Το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης που διαθέτει, παρέχει καλή ακρίβεια στους χειρισμούς, ενώ τα φρένα του αποδεικνύονται πολύ καλά και στην πράξη. Εκτός δρόμου, οι μετακινήσεις σε πατημένο χώμα δεν λογίζονται ως δοκιμασία για το Yeti, ενώ και σε πιο σκληρά σημεία το αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα ικανό. Μοναδικός παράγοντας προβληματισμού ενδεχομένως να αποδειχθούν τα ασφάλτινα ελαστικά του.
Επιλέγουμε 2 τετρακίνητα, και 2 δικίνητα εκτός δρόμου οχήματα και εκδράμουμε, ανακαλύπτοντας τις ικανότητες τους. Σε κάθε περίπτωση επιλέγουμε διαδρομές που αυτό το διάστημα είναι πολύ επίκαιρες, και που ταιριάζουν στην κάθε κατασκευή. Πρόκειται για τη Mercedes ML, το Skoda Yeti, το Peugeot 5008, και το Mitsubishi ASX.
Το Skoda Yeti 4x4 προσφέρει στον ιδιοκτήτη του απολύτως ό,τι του ζητηθεί αλλά και ακόμη περισσότερα, έστω και αν βρεθεί σε δύσβατα εκτός δρόμου μονοπάτια.

Σύστημα τετρακίνησης
Αυτόματη τετρακίνηση με πολύδισκο συμπλέκτη Haldex 4ης γενιάς. Υπό κανονικές συνθήκες, κατανέμεται το 96% της ροπής μπροστά, ενώ όταν διαγνωστεί απώλεια πρόσφυσης, έως και το 90% περνά πίσω. Ο διακόπτης "Off road" ενεργοποιεί το σύστημα υποβοήθησης κατάβασης και ρυθμίζει τον κινητήρα και το πίσω διαφορικό για κίνηση εκτός δρόμου.
Τα εκτός δρόμου στοιχεία του
Γωνία προσέγγισης: 19 μοίρες Γωνία ράμπας: 19,4 μοίρες Γωνία φυγής: 27 μοίρες Απόσταση από το έδαφος: 180 χλστ.
Κινητήρας
Το turbo μηχανικό σύνολο των 1,8 λίτρων του Yeti σε συνδυασμό με την "ικανή" τετρακίνηση, κινεί γρήγορα το SUV της Skoda και του επιτρέπει να ξεπεράσει με ευκολία κάθε εκτός δρόμου κόλλημα. Παράλληλα, διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του και δεν ενοχλεί με το θόρυβο που παράγει. Πολύ καλές εντυπώσεις αφήνει και το κιβώτιο 6 σχέσεων με τη "μακριά" κλιμάκωση, που βοηθά τον κινητήρα στο έργο του.
Εξοπλισμός - Τιμή
ESP, 4 αερόσακοι, 4 ηλ. παράθυρα, ηλ. καθρέπτες, air condition, ηχοσύστημα, ζάντες αλουμινίου. Τιμή από: 23.890 ευρώ*
Τιμή με απόσυρση: 21.790 ευρώ
*Με έκπτωση 1.100ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά Μοντέλο Yeti 1,8 TSI 4X4: Κυβισμός (κ.εκ.) 1.798 Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 160/4.500* Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.500* 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,8 60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) 7,9 80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) 11,7 Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 200 Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* 8,0 Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 189 Βάρος (κιλά) 1.526 *Εργοστασιακές τιμές

 
 
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Mercedes-Benz ML 350
Mitsubishi ASX 1,6
Peugeot 3008 1,6 THP
Skoda Yeti 1,8TSI 4X4