Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/6/2011
TEST
Και τώρα, κάτι το διαφορετικό!
Κινητήρας-Κιβώτιο
Διαβάστηκε από 43033 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/6/2011
Πανίσχυρος και γεμάτος ροπή!
Το δεύτερο μοντέλο της
Προσφέρει δύναμη και επάρκεια ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών του, ο 1.600άρης turbo του DS4, με τα - πολλά - 200 άλογα.
Η ισχυρότερη εκδοχή του άμεσου ψεκασμού turbo βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων της PSA Peugeot-Citroen, αποτελεί μοναδικό προνόμιο του DS4, αφού δεν εφοδιάζει το C4. Με 200 "άλογα" και κυρίως, 275 Nm ροπής διαθέσιμα μόλις από τις 1.700 στροφές, το μοτέρ αυτό ξεχωρίζει για την πολύ καλή του απόδοση, τη μηδενική σχεδόν υστέρηση στην απόκριση, αλλά και το πολύ καλό τράβηγμα από το χαμηλό και μέχρι το υψηλό φάσμα των στροφών. Σε συνδυασμό με το σχετικά σφιχτό 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, οι επιδόσεις είναι πολύ γρήγορες, όπως αποδείχτηκε και στις μετρήσεις μας, αφού για το 0-100 χλμ./ώρα το DS4 απαίτησε μόνο 7,2 δλ. Από πλευράς κατανάλωσης, εφόσον ο οδηγός εκμεταλλευτεί την ροπή του κινητήρα, τότε μπορεί να κινηθεί με αρκετά περισσότερη οικονομία από όσο περιμένει, έχοντας στα χέρια του ένα μοτέρ 200 ίππων.

 
 Citroen DS4 1,6 THP 200 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας-Κιβώτιο
Χώροι
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός