Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/6/2011
TEST
Και τώρα, κάτι το διαφορετικό!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 43033 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/6/2011
Οδηγικά ενδιαφέρον και με σπορτίφ χαρακτηριστικά
Το δεύτερο μοντέλο της
Υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και μικρές κλίσεις από το αμάξωμα εμφανίζει το DS4 σε δρόμο με στροφές, αφού η υποστροφή στο όριο εξαλείφεται από το ESP.
Το DS4 βασίζεται πάνω στην ανάρτηση του Citroen C4 και χρησιμοποιεί τη γνώριμη μικρομεσαία πλατφόρμα της PSA Peugeot-
Citroen, με ανάρτηση που αποτελείται από Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο πίσω άξονα. Σε σχέση όμως με το C4, στο DS4 έχει αυξηθεί η απόσταση από το έδαφος (κατά 33 χλστ.), την ίδια στιγμή που τα αμορτισέρ είναι πιο σκληρά, η ελαστικότητα των ελατηρίων είναι μειωμένη κατά 10%, ενώ οι αντιστρεπτικές έχουν μεγαλύτερο πάχος. Στάνταρ είναι επίσης το ESP, που απενεργοποιείται μόνο μερικώς (κάτω από ταχύτητες 50 χλμ./ώρα). 
Στην πράξη, το DS4 εμφανίζεται ιδιαίτερα σταθερό στην ευθεία και με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης στις στροφές, εκεί όπου μόνο κοντά στο όριο θα κάνει την εμφάνισή της η υποστροφή, χωρίς πάντως το ESP να αφήνει την πλήρη εξάπλωσή της. Το αμάξωμα έχει λογικές κλίσεις και μόνο η εμφάνιση μιας μικρής απώλειας της ελκτικής πρόσφυσης στο όριο, υπενθυμίζει την αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Το τιμόνι από την πλευρά του, είναι αρκούντως βαρύ στην ευθεία και με σχετικά καλή αίσθηση στις στροφές, ενώ ο επιλογέας είναι ευχάριστος και με θετικό κούμπωμα.
Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι
Εμπρός ανάρτησηΓόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτησηΗμιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρέναΑερ. Δίσκοι 340 χλστ.
Πίσω φρέναΔίσκοι 290 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.)38,4
Υποβοήθηση τιμονιούΗλεκτροϋδραυλική
Στροφές τιμονιού2,9
Διάσταση ελαστικών225/45 R18

 
 Citroen DS4 1,6 THP 200 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας-Κιβώτιο
Χώροι
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός